12.11.2018

Zamówienia #1, informacje i Kakashi jako Ofelia

Witam, witam, kłaniam się w pas!
Nareszcie mogłam wykorzystać art, który jakiś czas temu znalazłam w odmętach internetu. No przyznajcie, że jest boski! [oryginał] W tej stylizacji Kakashi przypomina mi Ofelię (Hamlet) z obrazu J. E. Millais'a. [klik] Mam nadzieję, że proporcje szablonu wyglądają dobrze, bo u mnie wszystko jest okay (Opera, lapek 17cali).
Oto moje nowe dziecko, mała odskocznia, pomysł szaleńca czyli luźny blog poświęcony krótkim opowiadaniom. Ale ponieważ wiele takich dokoła (i to bardzo dobrych, które ubóstwiam) chciałam zrobić coś ździebełko innego. Postanowiłam zrzucić odpowiedzialność na Was. Otwieram zamówienia na One-Shots's! Napiszcie paring lub postać (jeśli ma być to opowiadanie bez wątku romantycznego, o jednej konkretnej osobie) w komentarzu pod tym postem. Przyjmę pięć pierwszych pomysłów, bo sama nie wiem jak to wyjdzie "w praniu" i czy rzeczywiście sprostam wyznaczonym celom. Proszę o uwzględnienie paru rzeczy:
1. Paring lub jeden bohater z uniwersum Naruto (bez crossower'ów i postaci wymyślonych, spoza kanonu).
1.1. Przyjmuję również yuri i yaoi! 
2. Relacja (w przypadku pary): romans, nienawiść, przyjaźń, erotyk, rodzinnie. 
3. Świat: shinobi lub rzeczywisty.
4. Czas:  Naruto, Naruto Shippuuden, The Last, Boruto lub pozostawić jako dowolny.
5. Własne życzenie: Jakieś szczególne okoliczności, motyw przewodni, stopień relacji etc. Cokolwiek chcecie.
Kiedy czegoś nie uwzględnicie decyzję podejmę ja. Zastrzegam sobie prawo do odbiegnięcia od kanonu jeśli chodzi o wydarzenia lub charakter postaci. Chciałabym również, żebyście wyskoczyli z jakimiś ciekawszymi parami. Oczywiście napiszę SasuSaku lub NaruHina, jeśli takie będzie życzenie, ale liczę na Waszą kreatywność!

Buziaki~


EDIT 26.11: Jeśli ktoś tu zagląda, to niech uzbroi się w cierpliwość. Obiecuję, że zamówienia powstaną (zapewne jedne wyjdą lepiej, drugie gorzej), ale na to trzeba trochę czasu.

21 komentarzy:

  1. Hejka kochana i tutaj! No nie powiem. Jestem mile zaskoczona. :D
    Graficzka z Kakashim jest genialna, bardzo. <3 I naprawdę idzie skojarzyć go z obrazem, o którym wspominasz. :D

    Pamiętam ten czas, gdy sama należałam do załogi podobnego bloga, gdzie były "zamówienia" na Shoty. Oczywiście ciut inaczej to wyglądało i już dawno nie funkcjonuje.
    Dlatego nie omieszkam złożyć pierwszego zamówienia!

    Oprócz ItaSaku i ShikaTema jestem ogromną fanką KakaSaku. I, jako, że to Twoja wina po ostatnim rozdziale na Ogniu(!), to właśnie tę parę chciałabym przeczytać spod Twojego pióra. :3

    1. KakaSaku
    2. Romans, przyjaźń
    3. Shinobi
    4. Naruto Shippuuden

    Może nie jest to jakaś bardzo nietypowa para, jednak dawno nie przeczytałam dobrego KS. Wierzę, że nie ważne co napiszesz i wymyślisz, nie zawiodę się!
    Bardzo fajnie, że chciałabyś podjąć się takiego wzywania. Podziwiam!
    Będę trzymać kciuki by wypaliło i co... czekam na KakaSaku? :D

    Całusy kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurna! Szczerze, to liczyłam na KakaSaku, ale się go nie spodziewałam tak naprawdę. Jak ja już coś dla Ciebie wymyślę, to aż kapcie zgubisz! ❤

      Usuń
    2. Podobno wielkie umysły, myślą podobnie. XD
      Oooo pani! No to teraz tylko się nakręcam bardziej! 🧡 Zwłaszcza, że we dwie uwielbiamy ten paring. 🧡 Będę w takim razie czekać z wielką, wieeeelką niecieprliwoscią!

      Usuń
  2. pytanie za sto punktów homo nie wiadomo też przyjmujesz czy tylko hetero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu no to się skuszę <3
      1. shikadai x inojin
      2. romans przepleciony erotykiem brzmi dobrze
      3. shinobi
      4. no jak oni to boruto ale chciałabym żeby nie byli nadal dzieciakami tylko mieli już po 20 parę lat (nawet żeby zbliżali się bardziej do 30)
      5. zdaję się na ciebie, ale bez jakichś wiekszych dramatów, mam ochotę na coś ciepłego, dojrzałego z domieszką eotyzmu :D
      MAM NADZIEJĘ ŻE CIĘ NIE ZABILAM TYM ZAMOWIENIEM XD

      Usuń
    2. Podejmuję się, ciekawe co z tego wyjdzie xD Nie oczekuj zbyt wysokich lotów, bo to będzie moje pierwsze opublikowane opowiadanie z tematyką męsko-męską. To będzie... mój pierwszy raz i to w dodatku z Tobą ๑◕ω◕๑

      Usuń
    3. to zawsze nowe doświadczenie, a jestem na 99% że więcej homo nie wiaodmo nie ddostaniesz, haha. prawda, bardzo się cieszę, że przeżyjesz ze mną swój pierwszy raz (˵ ͡~ ͜ʖ ͡°˵)ノ⌒♡*:・。.

      Usuń
  3. Nooo, tak długo na to czekałam! Buhahaha! 😈😈😈
    Zamawiam:
    1. SakuraxSarada, ewentualnie gdzieś tam Sasuke.
    (Taaak, brakuje mi ich bliższej relacji w kanonie :<<<)
    2. Relacje rodzinne, oczywiście ❤
    3. Shinobi
    4. Boruto

    Przepraszam za taki krótki komentarzyk i brak odzewu pod rozdziałem na ogniu, ale pisze i czytam na telefonie a bardzo tego nie lubie :<<

    OdpowiedzUsuń
  4. HA! To ja poproszę wszelkiej maści KakaSaku. No może nie do końca wszelkiej - romans, przyjaźń - te kategorie, ale cała reszta jest mi obojętna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zamówienie:D
    1 Ino Shika
    2. Kryminał z domieszką romantyzmu
    3. Średniowiecze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj anonimowy! Może za mało sprecyzowała, ale czas "średniowiecze" nie przejdzie. Wybierz czy ma to być świat shinobi czy realny i jeśli chodzi o "czas" (i wymienione serię Naruto) to chodziło mi raczej o przedział wiekowy bohaterów. Wybacz za kłopot, ale proszę popraw to. W innym wypadku nie przyjmę zgłoszenia. Buziaki~

      Usuń
  6. Strasznie fajny pomysł z tymi one shotami na zamówienie ;p na ten moment widzę 4 opowiadania w kolejce, dlatego jeśli jeszcze można to też bym poprosiła o cosik :P

    1. Paring - "crackship", który od dłuższego czasu za mną chodzi - SasuHina
    2. Relacja (w przypadku pary): zdaję się na Ciebie, mile widziane elementy romansu i tzw. zakazany owoc ich relacji ;p
    3. Świat: shinobi
    4. Czas: Naruto Shippuuden / The last / Boruto - obojętnie, ale najlepiej Boruto :P
    5. Własne życzenie: fajnie, jakby SasuSaku byli w związku i NaruHina - no i wątek SasuHina za plecami xd

    Jeśli się nie podejmiesz to luzik ;) I tak będę czekać na wszystkie Twoje rozdziały ;)
    Dodaję do linków i obserwuję w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się spełnić każdą Twoją zachciankę :D

      Usuń
    2. Oohh yea :D czekam w takim razie na efekty Twojej wyobraźni ;P

      Usuń
  7. Mamy już kompket. Oficjalnie zamykam zamówienia.^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam zaglądam. Czekaaaam! :< :<
    HIHIHI ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zaglądam, też czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I tu też zaglądam nawet po kilka razy dziennie, sprawdzam i czekam :) Po prostu nie upominam się, bo nie chcę być natrętna. Podejrzewam, że wiele osób robi to samo z tego samego powodu. Ale to nie znaczy, że Cię opuściliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!