29.03.2021

Kompletne [TsunaShizu] dla Black

Oczy Tsunade zawsze patrzą na nią w ten sam sposób – pochłaniając całkowicie, chciwe i zamglone uczuciem. Shizune nie dostaje mało, od samego początku niemal dławi się intensywnością ich romansu. Dlaczego miałaby chcieć więcej?


Budzą ją pocałunki. Leniwe i gorące. Płyną delikatnie po ustach, kiedy obraz świata nadal jest rozmyty. Czuje zęby na dolnej wardze, ale ból się nie pojawia, to zawsze jest błogość. Ciepły oddech otula jej policzki. Pachnie cynamonową kawą, tak słodką, że smak przytłacza każdy inny. Gorący język próbuje wemknąć się w środek uchylonych warg. Dotyk jest otumaniający i nie potrafi mu się oprzeć. Nigdy tak naprawdę nie próbowała.

Shizune próbuje się poruszyć, jednak ciężar drugiego ciała skutecznie to uniemożliwia. W sennym zastoju wszelkie bodźce przychodzą z opóźnieniem. Najpierw rozpoznaje dłonie – głodne i chciwe, które pną się w górę jej talii, żeby zaraz spaść w dół i zacząć wędrówkę od nowa. Czasami zahaczają o rąbek koszuli, unosząc niby przypadkowo i ciesząc się ciepłem odsłoniętej skóry. Później czuje kolano wciśnięte między jej nogi. Napiera – nie mocno, nie słabo – a Shizune nie może się zatrzymać, nie wie nawet kiedy zaczęła się ruszać w tym samym rytmie. Biodra unoszą się i opadają, ocierając o ciało kochanki. Przyjemne tarcie rozbudza uśpione pragnienia. Na końcu zauważa oczy – przymknięte powieki pokazują tylko skrawek bursztynowych tęczówek, ale nawet w niekompletnym fragmencie widzi w nich pasję (coś, czego nigdy nie nazwały) i tonie w tym doznaniu. Jest jak wezbrana rzeka, która porywa wszystko na swojej drodze. Jeśli w nią wpadniesz nie ma mowy o zaczerpnięciu głębokiego oddechu.

Nie patrzy w okno, nie kiedy ma przed sobą kobieta, która trzyma w garści wszystkie jej marzenia i lęki, ale jasne promienie słońca podpowiadają resztkom racjonalnych myśli, że niedawno nastał świt. Mają jeszcze dużo czasu zanim codzienność znów ruszy, a one będą toczyć się rytmem dnia.

Wioska to coś nowego. Shizune tak długo była poza Konohą, że niemal zapomniała jak żyje się w społeczeństwie shinobi.

Czasami tęskni za podróżami, za byciem w ruchu. Wtedy mogły mieć siebie w każdej chwili, nawet jeśli rzadko z tego korzystały. To zawsze było sekretem. Ale nie tym brudnym, wstydliwym, który ukrywasz za wszelką cenę, do ostatniej kropli krwi. Nie, to była tajemnica przeznaczona tylko dla nich dwóch, coś drogocennego, wymagającego chronienia.

Nic się nie zmieniło. Tempo nienazwanego uczucia, które dzieliły i ich rutyna pozostały niemal identyczne, jednak Shizune wydawało się, że wszystko jest inaczej. Tytuł, obowiązki, praca i dom – jedno miejsce, te samo, do którego wracały, a nie kolejny wynajęty pokój w karczmie – spajały je razem jak jeszcze nic wcześniej. Czy teraz tworzył coś bardziej stabilnego? Takie miała wrażenie. To była jej niewypowiedziane prośba.

Czy jeśli znajdzie się ktoś inny, kto przejmie od Tsunade rolę Kage, ta stabilność znów się rozpadnie? Senju wróci na szlak, a Shizune ruszy za nią, tak jak zawsze. To nie jest życie, które blondynka wybrałaby, mając do dyspozycji inne opcje. Czy ponownie włócząc się po świecie, na nowo stałby się tylko towarzyszami wspólnej drogi?

Wzdycha. Ten dźwięk miesza w sobie rozdrażnienie ponurymi myślami i błogość wywołaną dotykiem na skórze. 

Zastanawianie się nad wymyślonymi scenariuszami jest głupie, wprowadza zamęt do głowy. Przecież ich dynamika nigdy się nie zmienia. Zetknięcia ust nie są bardziej lub mniej namiętne odkąd po raz pierwszy drugie wargi złożyły zakazany pocałunek. Oczy Tsunade zawsze patrzą na nią w ten sam sposób – pochłaniając całkowicie, chciwe i zamglone uczuciem. Shizune nie dostaje mało, od samego początku niemal dławi się intensywnością ich romansu. Dlaczego miałaby chcieć więcej, skoro ledwo może sprostać temu, co Tsunade z nią robi?

To sprawka słowa, które zawsze wisi w próżni, niewypowiedziane, ale istniejące w każdym dotyku i spojrzeniu. Chciałaby po prostu usłyszeć, że należy do niej. Ale Tsunade nie jest osobą, która mówi o miłości, nie odkąd miłość po raz pierwszy ją złamała. Shizune doskonale o tym wie. Widzi to w nawet w wyrazie oczu Senju, kiedy patrzy na Sakurę. Nie ważne o jaki rodzaj miłości chodzi, nawet tą matczyną, którą obdarza dziewczynę, którą wzięła pod swoje skrzydła. Shizune zna każdą myśl Tsunade i każdy strach, który ma w sobie. Wie, że żadne zapewnienia nie są możliwe, nie ważne w stosunku do kogo. Panika zabiera jej głos. Strata czegoś niesklasyfikowanego jest dużo łatwiejsza.

Kocha to jak bezbronna może być kobieta z tytułem Sannina. Wojownicza, która potrafi skruszyć kamień w dłoniach nawet bez użycia chakry. Kocha, że pokazała jej bezbronną, słabą stronę siebie. Jak rozpada się w jej dotyku, kiedy tworzą nową, wspólną historię. Kiedy szczytuje w jej ramionach i kiedy siedzą na kanapie czytając raporty. Kocha wszystko czym Tsunade jest. 

Drżący oddech łaskocze ją w twarz. Ich rytm jest inny. Shizune potrzebuje wolnego dotyku, który niemal posyła rozum i ciało w objęcia szaleństwa. I właśnie to dostaje. Leniwą pieszczotę, drżenie ciała, pierwsze objawy obłędu. Próbuje odnaleźć się w tym wszystkim, przekroczyć granice zatracenia, bo chce, pragnie, potrzebuje oddać intensywność, która przenika ją na wskroś. Nie lubi sama spadać z wysoka, uwielbia mieć ją przy sobie. Kiedy na sekundę wraca jasność umysłu, nie waha się nawet przez moment. Usta odnajdują drugie w mokrym pocałunku pełnym potrzeb i rozpaczy. Dłoń wkrada się między uda kochanki. Nie napotyka bariery materiału i uśmiecha się przelotnie. Daje jej inny rodzaj dotyku. Tam gdzie Shizune potrzebuje powolnych, zabierających rozum ruchów, Tsunade oczekuje pasji. Więc jej palec wskazujący odnajduje skupisko mięśni między dolnymi wargami kochanki i poświęca mu całą uwagę. To szybkie, równomierne uderzenia we właściwy punkt sprawiają, że jej ciało drży. Shizune czasami używa drobnych ładunków chakry, a Senju krzyczy głośno. Na samym początku zaniepokojeni ANBU zerkali w okno ich sypialnie. Bardzo szybko przestali. 

Ręce Tsunade zaczynają drżeć. Tak słodko niekontrolowanie, kiedy traci stabilność i ląduje na poduszce obok. Upadła na tak wiele sposobów: w ekstazie, złamana, zniszczona i przytłoczona szczęściem. Shizune kocha każdy z nich, bo to świadczy, że wszystko jest dla jej oczu, niczego nie ukrywa.

Tym razem są ciche, bo każdy krzyk i sfrustrowane westchnienia zagłuszają pocałunki. Mimo to każda z nich to czuje. Chakra elektryzuje powietrze w pokoju, a one próbują być jeszcze bliżej siebie. Wszystko eksploduje, a później powoli rozmywa się w powietrzu – zupełnie jak chmury smagane wiatrem. 

— Napijesz się kawy? — Blondynka obluzuje czerwone, napuchnięte usta.

— Czy już nie miałaś jednej?

Śmiech sprawia, że gardło, w zagięciu którego Shizune chowa twarz, lekko drga. Czuje jej śmiech na swoim ciele. 

Kiedyś myślała, że wszystko wydarzyło się przez tęsknotę. Nie sposób było ominąć takie myśli, skoro dzieliła krew z mężczyzną, którego Tsunade kochała przed nią. Dlatego, że ich twarze są tak podobne, a poza nazwiskiem łączyli także wartości życiowe. Shizune nie chciał nigdy zostać kage, ale pragnęła obronić każdego, kto był jej bliski tak samo jak Dan. Dlatego stała się uzdrowicielem.

Bała się zapytać czy to prawda. Na samym początku Shizune widziała ich uczucie jako chwiejny domek z kart. Obawiała się dokładać kolejnej, żeby wszystko nie runęło, przeleciało między jej palcami, kiedy próbowałaby złapać chociaż fragment z tego, co je łączyło. Wtedy nauczyła się czytać Tsunade. Spojrzenie, dotyk, mowa ciała – wszystko krzyczało, że nie jest zastępstwem, że chce ją dlatego, że jest sobą, a nie substytutem. Dan nie był tematem tabu, a wspomnieniem osoby, która ukształtowała je obie choć na różne sposób. Był kimś, kto pozwolił im się odnaleźć.

— Potrzebuję więcej kofeiny, żeby poradzić sobie z tym cyrkiem.

— Proszę, tylko nie słodź mojej.

Shizune zawsze będzie mieć niedorzeczne myśli i obawy, przez które jej gardło się ściska i nie pozwala zaczerpnąć oddechu. Taka już jest. Będzie się zastanawiać kiedy nadejdzie koniec, nawet jeśli adoracja Tsunade nigdy nie ustanie. Patrząc na popołudniowe słońce i chmury wolno płynące po horyzoncie, będzie sobie wyobrażać puste życie bez niej. Ale każdego wieczoru wszystko znika. Jest tylko dotyk, zapach cynamonu i słowo, które wisi w próżni, którego Tsunade nie potrafi powiedzieć na głos, ale pokazuje je każdym skrawkiem siebie. Razem tworzą coś dobrego, coś prawdziwego. To jest ich miłość. Razem są kompletne. 


Hejoooo~ Troszkę pieszczot i uczucia, troszkę wszystkiego xD
Co poradzić, co poradzić, ciocia Sayu tak lubi.
Dzięki Blackuś za możliwość napisania czegoś o kolejnej, nowej parce ^^

Dla Black

10 komentarzy:

  1. Zawsze jestem pod wrażeniem tego, jak czyta się Twoje teksty. Rzekłabym nawet, że w tym zamówieniu byłaś całkiem poetycka :D COŚ tam się zadziało, a jednak na tyle subtelnie, że w ogóle mnie to nie raziło, bo trzeba przyznać, że ta para zupełnie mi nie pasuje. Twoją wersję jednak mogę zaakceptować i czytać z zainteresowaniem. Za pomocą zaledwie kilku akapitów "ogarnęłaś" clou problemu, czego mi się nigdy najpewniej nie uda wykonać xD
    Zrobiło mi się nawet trochę żal Shizune. Tyle w niej obaw... może bezzasadnych, a może wręcz przeciwne. Wszak Tsunade wydaje się przynajmniej mi bardzo wolną, niepokorną duszą. Tej kobiety nigdy się do końca nie poskromi. Mimo to w samym anime widać, że są sobie bliskie i Shizune bardzo się troszczy o swoją mentorkę.
    Odnosząc dość silne wrażenie, że coś mi w tym tekście umyka, jakaś bardzo istotna jego część, postanowiłam trochę pogrzebać. No i umknęło, cholera! Nie wiedziałam, zapomniałam, przegapiłam (sama nie wiem), że Shizune jest rodziną Dana! To całkowicie zmienia postać rzeczy i nadaje głębi całej relacji :D Coś tam napomknęłaś o Danie, a ja miałam takie - ale co Shizune do tego? XD Już wiem! :D
    Jedziesz w tym zamówieniu w większości na opisie, a ja jestem urzeczona :D Zresztą zawsze się spodziewam położenia na łopatki po Twoich tekstach.
    Podsumowując, myślałam, że mnie ten pairing przerośnie, a jednak wniosłaś coś świeżego, subtelnego, emocjonalnego i wiarygodnego. Kto wie? Może im się uda, może nie... każdy sam może dopisać sobie zakończenie ;) Jeśli Dan może je obserwować z niebios, to pewnie jest zadowolony... i ma na co popatrzeć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Dan jest ważny w tej historii. No bo nie wierzę, że któreś z nich choć raz przez głowę nie przeszło by "czy to dlatego".
      Też zauważyłam tą ala poetyckość, bo bez tego wyszłoby zbyt płytko. Więc zrobiłam "ohohoho, uczuć moc, yuri to delikatność i chuj" xD

      Moje serducho zawsze się raduje, kiedy reagujecie na jakiś randomowy shipp w stylu wtf, a później mówicie, że moją wersję kupujecie i lubicie ;-;

      Usuń
  2. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO *wbija z rozmachem*
    ALE MIAŁAM NOSA ŻEBY DZISIAJ TUTAJ ZERKNĄĆ ULALA TO PRZEZNACZENIE XD
    od razu zaczynamy z grubej rury, bardzo mnie się to podoba proszę pani, tak właśnie trzeba żyć. bardzo mi to leży, że jednak jest subtelniejsze, jakoś tak bardziej się wczułam w cały tekst. miła odmiana widzieć taką stronę tsuny, gdy zazwyczaj jest twarda jak skała, a tutaj proszę proszę sama prosi o uwagę ME LIKES. jak zobaczyłam dana to się przestraszyłam, ale TAK SHIZUNE TO NIE ZASTĘPSTWO i to cudowne, że to mocno zaznaczyłąś parę razy, moje spedalone serce się raduje T_T <3
    w sumie odniosłam wrażenie, że shizune nieważne gdzie by się znalazła ważne, że byłaby przy niej tsunade i TO JEST PIĘKNE I JESTEM WE ŁZACH I OH BOŻE CZY JEST COŚ LEPSZEGO ŻE OBIE SIEBIE PRAGNĄ, ALE KAŻDA ROBI TOW SWÓJ WŁASNY SPOSÓB, A DRUGA POŁOWA TO AKCEPTUJE W CAŁOŚCI? AAAAA
    może nawet i lepiej, że nie padły wiążące słowa. ich związek to też w jakiś sposób wolność i pełne zaufanie i ajajajaj karamba ALE TO DOBRE, tak se to wyobrażałam
    NO PRZEPIĘKNE SAYU, PRZEPIĘKNE, THANKS FOR THE FOOD AJ LOW JÓ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA WIEM o co chodzi z tą miłą odmianą. TRUST ME xddd
      Próbowałam wczuć się paring, więc poszukałam jakiegoś TsunaShizu na ao3... To co znalazłam mnie zniszczyło. We wszystkich tekstach musiał paść temat cycków. I to nie tak, jakoś wiesz, normalnie. Bo cycki jak to cycki - są, tym bardziej w yuri. Ale zawsze to było coś w stylu "JAKIE MASZ WIELKIE CYCUCHY TSUNADE-SAMA, MNIAM", a nawet wkładanie mordy między piersi i robienie takiego... brrrrrr. Nie wiem jak to nazwać. Może ma to fachową terminologie! xD

      Taką Shizune właśnie chciałam nakreślić. Niby się boi, niby coś tam, bo w tym fiku to typ osoby, która zawsze ma obawy, ale ruszy za Tsunade gdziekolwiek ona pójdzie. Nawet jeśli podczas ponownej podróży oddaliłby się od siebie.

      Cieszę się, że sprostałam oczekiwaniom mojego yurowo/yaoicowego guru =^-^=

      Usuń
  3. Oh Sayu! To było piękne. Trochę romantyczne z nutką dramatu i oprószone erotyzmem. Dobrze wiesz, że lubię twój styl a pary kobiece to moje gulity pleasure więc rozpływam się z radości nad tą historią, która chociaż krótka, skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, już tak ze mną jest, że przeważnie krótko. Jeśli zobaczycie coś dłuższego w moim wykonaniu to dzwońcie na pogotowie, bo prawdopodobnie dostałam udaru xd

      Do usług, droga pani ;>

      Usuń
  4. Jak zawsze udało Ci się oddać klimat idealnie <3
    Podoba mi się to jak opisałaś ten pairing, i to w jaki sposób pokazałaś podejście obu pań. Idealnie się uzupełniają <3
    Fajnie, że wtrąciłaś wątek Dana, ja wierzę, że Shizune nie jest żadnym zastępstwem <3
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie wyobrażam sobie Tsunade, która skazałaby kogoś na rolę zastępstwa 🤷

      Usuń
  5. Zobaczyłam yuri i przypomniałam sobie, że ma tu być zbliżenie i moja reakcja była "o nie, kijem tego nie ruszę". Ale potem tak myślę, ale to Sayu napisała, a jak napisała to znaczy, że nie może być to złe. NO I NIE BYŁO! Ty jebnięta jesteś. Przez ciebie jestem gotowa uwierzyć, że TsunaShizu to kanon, tak bardzo do siebie pasują. Jestem gotowa uwierzyć w ten strach, że ich uczucie wynika z osoby Dana. Tsuna go kochała, a Shizune jest z jego rodziny, więc ich wątpliwości (jestem przekonana, że Tsuna też je czuje) są jak najbardziej wiarygodne.
    Były seksy, a ty tu napisałaś poetycki one shot. Mam wrażenie, Senpai, że ty nawet z instrukcji obsługi pralki byłabyś w stanie zrobić arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, nawet o tym nie myślałam. Może faktycznie Tsuna miała jakieś wewnętrzne rozterki a propo Shizune i Dana. Ale w mojej głowie pokonała je szybko.

      OTO FRAGMENT KOLEJNEGO ARCYDZIEŁA: przekręć pokrętło na pozycję pierwszą. To początek dogi, którą musimy pokonać wspólnie. Wątpliwości, które tobą targają mogę cię przytłoczyć, ale nie daj im się pokonać. Wlej detergent do komory numer jeden. Kwiatowy zapach podziała relaksująco na twoje nerwy. Pamiętasz łąkę na tyłach drewnianego domku twojej babci? To ten sam zapach...

      W następnym odcinku instrukcja obsługi żelazka!

      Usuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!