1.01.2021

Zamówienia #7

Dzień dobry, robaczki! Jak tam po nowym roku?


Przychodzimy z porcją nowych zamówień. Tym razem jest ich nieco mniej, ale nie martwicie się, bo wkraczając w kolejny rok postawiłyśmy przed sobą cel. Nowy rok, nowe my! Od teraz planujemy otwierać zamówienia co dwa miesiące, pierwszego dnia nieparzystych miesięcy, więc już dziś zapraszamy na kolejną turę 1.03. Siłą rzeczy nie możemy brać za dużo zleceń, żeby się nie zajechać jak chomiki w kołowrotku bez opcji stop.

Każdy zamawiający ma jedno zamówienie. Bez względu na to, czy jesteście już w kolejce Autorek z poprzednich tur. Tym razem wspierają nas dwie dziewczynki występujące gościnnie, Lacerta i Eleine, którym serdecznie dziękujemy.

Pamiętajcie, że:
1. Autorka ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny.
2. To od nas zależy, czy zrobimy z pomysłu one-shot, opowiadanie na parę rozdziałów lub miniaturkę.
3. Zastrzegamy sobie prawo do ignorowania istnienia bytu o nazwie „kanon”. 
4. Jeśli Autorka nie podoła przyjętemu zamówieniu, ma prawo przekazać je innej dziewczynie. 
5. Szanujemy życzenia Autorek i respektujemy ich opis. Nie prosimy o coś, co wyraźnie im nie pasuje. 



Przykładowe zgłoszenie
Autor: Eleine
Bohaterowie: Sakura i Akatsuki
Gatunek (opcjonalnie): erotyk
Świat (opcjonalnie): m&a
Dodatkowe info (opcjonalnie): Sakura-harem

Zgłoszenie nie musi wyglądać tak oficjalnie. Możecie napisać luźny komentarz.



Eleine

Mogę przyjąć na klatę wszystko, oprócz yuri. Nie moje klimaty. Lubię postać Sakury, ale to chyba nawet niewidomy by zobaczył po ilości zamówień, które rzucam dziewczynom. Wobec tego z chęcią przyjęłabym coś z jej postacią. Mogę oczywiście napisać one shot z osobą, której nie lubię (Sasuke, Hinata, Danzo, Kaguya), ale zastrzegam sobie prawo do urządzenia jej sesji tortur (jestem dobrze zaznajomiona z narzędziami tortur). Wiem, że przynajmniej kilku osobom przyjdzie do głowy danie mi erotyka, więc ostrzegę od razu, że może wyjść z tego jedno wielkie gówno, ale tego też się podejmę!

Zamówienia: zamknięte




Lacerta

Lubuję się w romansach, dramatach, kryminałach oraz fantastyce. Jestem ogromną fanką Sakury i uwielbiam ją łączyć dosłownie z każdym, bo Sakury nigdy za wiele. Nie cierpię za to Hinaty, choć i o niej mogę coś skrobnąć. Postaram się bez uprzedzeń. Nie czuję się zbyt pewnie i komfortowo w tematyce erotycznej czy parodiach. Mogę napisać coś ze świata ninja, aczkolwiek nie przeszkadzają mi świat rzeczywisty. Yaoi/Yuri nie odrzucam, choć jak mówię, lepiej bez kwiecistych scen stosunku. Moje ulubione połączenia to SasuSaku, NaruSaku, SasuNaru, ShikaTema, ale przyjmę każdą parę i postaram się coś wykombinować zarówno z dokładnym scenariuszem od zamawiającego jak i bez – zaskoczcie mnie :D

PS: Nie czytam mangi Boruto, więc nie wiem, co się tam teraz wyprawia. Nie przyjmę zamówienia związanego z nim (chyba, że wydarzenia z anime).

Zamówienia: zamknięte



Sayuri7

Nie lubię pisać kryminałów. Z chęcią przyjmę coś nowego – solowe studium bohatera, romansowe zestawienie, którego jeszcze nie było na blogu (chyba, że będzie to Sasori&Sakura, to para, której nigdy nie mam dość, moje top of the top) lub yaoi bądź yuri. Jeśli chodzi o boys love, to nie czuję się jeszcze pewnie w erotycznych opisach relacji. Moja znajomość Boruto jest dość wybiórcza, jednak z chęcią podejmę się tego wyzwania, jeśli nie oczekujesz ścisłego trzymania się wydarzeń z kanonu.

Zamówienia: zamknięte



Krropcia

W tej kolejce jestem bezlitosna i nie biorę jeńców! Zamówienie skierowane do mnie musi być sprecyzowane – wymagam co najmniej krótkiego opisu oczekiwanej fabuły. Przyjmę zarówno historię solową, parę, a nawet grupę. Marzy mi się wyrzucenie bohaterów ze środowiska m&a do naszego świata, szkoły magii i czarodziejstwa, krainy zamkniętej w dębowej szafie, a nawet w pogoń za kamieniami nieskończoności w towarzystwie sadzonki krzyczącej "I'm Hashi". Nie mam ochoty (ale jeśli ładnie poprosicie to napiszę) na erotyk czy coś z Sakurą (wykażcie się postaciową inicjatywą, a co!). Nie przyjmę yaoi i paringów, które realizowałam w poprzednich kolejkach (ItaSaku, KakaSaku, MadaSaku). 

Zamówienia: zamknięte



Ginny Kurogane

Nie przyjmuję czystego romansu - chyba że wersję tragiczną, jak w Romeo i Julii. Ewentualnie jako wątek poboczny. Mówię głośne oraz zdecydowanie Tak yuri i yaoi. Nawet ich erotycznej odsłonie, niemniej względnie grzecznej - czyli zero trójkątów, czworokątów czy tam trapezów. Ten sam warunek obowiązuje przy paringach hetero. No właśnie, paringi... Przed tą turą wzięłam rozwód z kanonem, więc śmiało możecie zamówić niekanoniczne paringi. Jednak jeśli chcielibyście studium postaci - chętnie się podejmę. Lojalnie ostrzegam, że najlepiej piszę mi się z perspektywy niezbyt zdrowych psychicznie postaci. :) Co by tutaj jeszcze...? Napiszę różne gatunki - nawet komedie, chociaż w nich akurat nie czuję się najlepiej. Parodiom mówię zdecydowanie Nie. Zapomniałabym! Gdybyście chcieli wysłać Naruto i spółkę do Hogwartu lub do Nowego Jorku, to piszcie śmiało.

Zamówienia: zamknięte



NatkaWu

Nowy rok, nowy romans! Może zaczniemy od czegoś kanonicznego?

Liczba zamówień: 1



Temira

Przyjmuję zamówienia wszelakich kombinacji i gatunków :) Podejmę się stworzenia nawet najbardziej wyszukanych połączeń. Czas i miejsce nie grają roli — pozostawiam Wam wolną rękę.

Zamówienia: zamknięte


Udanego roku byka!

Poza tym, jeśli nikt podstępnie nie skomentuje gdzie indziej, to pierwszy komentarz pod tym postem będzie TYSIĘCZNYM na blogu!


EDIT! Oto twórczość LACERTY.
Kiedy robią o was memy, czujecie ten fejm :>


36 komentarzy:

  1. W KOŃCU. CZEKAŁAM NA TO.
    Moje zamówienie leci do Temci. Sama jesteś sobie winna. XD
    Oczywiście parodia.
    Sakura nie cierpi regularnych badań, jakie muszą przechodzić shinobi o wyższej randze.  Za każdym razem, kiedy do jej gabinetu wchodzi jakiś jonin, wie że będzie musiała przeżyć resztę dnia z okropnym bólem głowy od narzekania Tsunade, że znowu zniszczyła biurko, ścianę, okno czy połowę szpitala. Ale jak można ją o to winić, skoro wydaje się, że jonini z Konohy obrali sobie za punkt honoru irytowanie jej do granic możliwości. Za każdym razem musi polować na Kakashiego i siłą sprowadzać go do szpitala, Asuma kocha dmuchać jej dymem z papierosa prosto w twarz, Gai postanowił, że kozetka jest idealnym miejscem do robienia pompek, Genma wciąż nosi w ustach senbon, choć wielokrotnie informowała go, że to niebezpieczne, Ibiki patrzy na nią tak niepokojącym wzrokiem, że przez niego zaczyna świrować, Shikaku co dziesięć sekund napastuje ją o kolejną grę w shogi, a Anko ciągle testuje na niej nowe trucizny. Och, niech ktoś da jej siłę, bo albo ich wszystkich zabije albo sama popełni samobójstwo.
    Tu masz opis fabuły i chciałabym żeby parodia była w tym stylu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie świetna zabawa! Biorę, oczywiście!
      I już mam plan...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, iż nie dostałam odpowiedzi, rezygnuję z tego zamówienia:)

      Usuń
    2. Przepraszam Cię moja droga. Najpierw brak pomysłu, później życie dało mi w kość. Może napiszę coś z tym paringiem u siebie na Watt, w końcu nie łatwo coś z nimi znaleźć, tym bardziej po polski.
      Mam nadzieję, że Lacerta napisze coś co Ci się spodoba ;D

      Usuń
  3. Czy będąc anonimową czytelniczką mogę złożyć zamówienie do Sayuri7? XD Ostatnio odpisałaś mi pod jedną starszą rzeczą o SasoSaku i właśnie ten pairing chciałabym jeszcze raz zobaczyć :> Idąc za szablonem:
    Bohaterowie: Sakura i Sasori
    Gatunek (opcjonalnie): może, ale nie musi być erotyk, w sumie nie wiem co tu wpisać XD
    Świat (opcjonalnie): m&a
    Dodatkowe info (opcjonalnie): coś w podobnym klimacie jak to na szlaku, żeby były docinki pomiędzy tą dwójką, od siebie mogę dorzucić pomysł na nawiązanie do śmierci Sasoriego w rozmowie z Sakurą, ale to opcjonalne, ja chcę po prostu przeczytać z nimi opowiadanie XD

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj spóźniłam się D: no nic Sayuri wrócę w marcu ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Gin, kochana!
    Jak widzę, kolejki nie ma. Embargo na zamówienia zdjęte, a ja Ci coś obiecałam!

    Tak więc, ekhem *rozgląda się, bo wie, że Sayu gdzieś tu czycha* Mam dla ciebie yuri!

    Autor: Ginny
    Bohaterowie: Anko x Tayuya
    Gatunek (opcjonalnie): romans/ thriller/ dramat
    Świat (opcjonalnie): m&a (non-kanon) lub rzeczywisty
    Dodatkowe info: Wyobrażam to sobie tak, że obie dziewczyny zostały porwane/ były przetrzymywane przez Orochimaru, który robił na nich różne swoje dziwne eksperymenty. Razem w celi miały dużo czasu żeby się poznać i nie wiedząc czy przeżyją, szukają w sobie bliskości, jakiś fragmentów normalności.
    Różnice wieku możesz zmniejszyć, tak żeby nie było to zbyt naciągane.
    A zakończenie i ich relacja? Możesz iść w co tylko chcesz - seksy, niepewne uczucia, śmierć jednej z nich lub obu a nawet miłość-nienawiść, gdzie jak dwie furie znajdą i zabiją Orochimaru.

    I co ty na to? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt nie rusza naszych Świeżynek, więc przybywam jak bohater na śnieżnobiałym konia i wybieram Cię *szturcha Eleine kijem*

    Poproszę o KisaSaku!
    Romansik, lekka erotyka, ale bez zbliżenia (chyba, że chcesz)
    Świat rzeczywisty.

    Pisałam pod ostatnim tekstem Temiry, że absolutnie zakochowałam się w randkowaniu online postaci, więc tego pożądam!

    Sakura kończy czwarty rok medycyny. Naprawdę zapierdalała z nauką jak chomiczek w kołowrotku i nareszcie czuje się stabilnie. Uświadamia sobie, że nie może żyć samymi studiami, na szczęście właśnie zbliża się przerwa wakacyjna, a ona najważniejsze egzaminy ma za sobą. Nareszcie może się trochę odprężyć. Wtedy na scenę wbija Ino z kurwikami w oczach i ekscytacją w głosie. Ma dość, że Haruno zrobiła z siebie cholernego pustelnika i poruszy niebo i ziemię, żeby ją rozruszać. Potrzebuje faceta! Zakłada Sakurze profil na jakimś koncie randkowym. Niby tinder spoko, ale ja stara jestem, za moich czasów to były po prostu witryny, a nie aplikację i tak właśnie wyobrażam sobie Saku, która siedzi wieczorem przy laptopie i po małych wewnętrznych bataliach, loguje się na stronę. Kisame pisze do niej pierwszy. Jest bezpośredni i szczery, zabawny na ten sposób jak w ficzkcach, które kochamy :>
    Tak, jak pisałam z Tobą wcześniej, zależy mi na małym rozwoju związku, pokazania pewnych etapów. Mogą zacząć pisać ze sobą trochę wcześniej. Jeszcze, kiedy chodziła na zajęcia, tak żebyś miała o czym napisać pomiędzy kolejnymi wieczornymi rozmowami na chacie. No właśnie rozmowy, chcę flirtu, plis. Po czasie, kiedy się trochę poznają, nawet małe świntuszenie :> Jakby udało Ci się pokazać między nimi napięcie albo świrowanie Sakury (już poza rozmowami), że cholernie napala się na typa, który raczej nie byłby jej pierwszym wyborem (bo napakowany itp), a ona niemal wariuje i czuje motylki w brzuchu. Może coś dziwnego ich połączy? Np czytanie mangi xD Wiesz, sakura raczej kujonica, a lubi m&a, a Kisame lekki osiłek, a czyta romanse Shōjo. Np Kisame podpuszcza ją, żeby powiedziała mu jakiś swój sekret, a ona zażenowana (bo stara się być na co dzień twardo stąpającą po ziemi realistką) mówi mu o tym. On na to, że niech pierdoli, co ludzie myślą i pokazuje jej zdjęcie regału z mangami xD Moooożeee…. będzie to akatsuki no yona? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Chcę, żeby te pisanie trwało jakiś czas. Później, naturalna kolej rzeczy, przydałoby się spotkać. Ale Sakura absolutnie tego nie chce, panikuje. Ma irracjonalne wrażenie, że wszystko zniszczy. Rozumiesz? Takie obawy niezbyt pewnej siebie dzierlatki xd

    Ale los lubi być przewrotny. Spotyka go od tak, po prostu. To nic dziwnego, przecież mieszkali w sąsiednich miastach. Sakura może wracać z głupiej drogerii, a tam, na drugiej stronie ulicy przy księgarni stoi Kisame. Nie ma jak uciec, bo ja zauważa. Kisame nalega na kawę.

    Radka! Chcę, żeby Sakura na początku się troszkę jego bała xD Tzn co innego pisać z kimś, kiedy widzisz tylko mały awatar, a co innego stanąć przy wielkim facecie. Ale Kisame jest tak uroczy i Sakura uświadamia sobie, że on też się denerwuje, bo bardzo stara się jej nie dotknąć (ma świadomość tego jak wygląda i boi się, że Różowa spanikuje i ucieknie z krzykiem). To ją odpręża. Ponieważ napisałam dość dużo, to od Ciebie zależy co dalej. Czy będzie to miła rozmowa, czy zaczną flirtować, a może stanie się między nimi coś więcej? Bo jednak pisali ze sobą już kilka miesięcy i nie są sobie obcy.

    Ekhm, jeśli jakiś aspekt Ci nie pasuje, to go pomiń lub zmień. Zależy mi na motywie czatowania i tego, że to chwilę trwa i się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na otwarcie zamówień! ♡

    Marzę o gorącym romansie, mocnym erotyku z nutką kryminału, o pięknej historii w świecie rzeczywistym.

    Bardzo bym chciała, aby głównymi bohaterami był męski, stanowczy i zdecydowany Sasuke oraz delikatna i słodka Hinata ^^

    Z dodatkowych informacji.. płatny morderca (Sasuke) likwiduję obiekt, którym jest jakiś bezwzględny mafiozo (wybrana postać przez autorkę) ; świadkiem egzekucji jest pobita dziewczyna, która była przetrzymywana, przez mafię, by zmotywować jej brata (Neji'ego) do oddania długu ; zabójca widząc tą kruchą, bezbronną piękność pierwszy raz nie potrafi przejść obojętnie obok cudzej krzywdy i zabiera ją do siebie, opiekując się nią i opatrując jej ciało ; młoda kobieta budzi w nim uczucia, których nigdy wcześniej nie czuł, co jest ewidentnie odwzajemnione ;D

    To tak mniej więcej.. ale uwaga!
    Reżyserię tego scenariusza pozostawiam dowolną, to znaczy ciekawi mnie, kto z chęcią i otwartym sercem się tego po prostu podejmie ^^

    ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Bardzo interesujące zamówienie, którego z przyjemnością się podejmę :D

      Usuń
    2. Aaa! ♡

      ..nie mogę się doczekać, serio!

      Usuń
    3. UwU
      Mam nadzieję, że cieszysz się nie tylko ze swojego pomysłu ale i autorki również ^^"

      Usuń
    4. ❤️♡❤️♡❤️♡❤️

      Usuń
  8. Dobrze więc, ja biorę Świeżynkę Lacertę! Przeczytałam twój opis bardzo dokładnie i nie umknęło mojej uwadze to, iż lubisz Sakurę. Cóż, dogadamy się, bo ja również ją lubię! Widzisz, coś nas łączy! Na neonowo zaświeciło mi się "łączyć ją z każdym" więc oto jestem, ja, Eri.

    I ja bardzo proszę o ShikaSaku.
    Romansik.
    I wolałabym świat ten a&m, ale:

    Ja mogę przekazać ci mój pomysł na fabułę, ale absolutnie nie musisz się tego trzymać! Moim wymogiem jest tylko i wyłącznie para, a reszta - to już zależy od ciebie.
    Moja propozycja jest taka:
    Shikamaru jest doradcą Kakashiego, który jest Hokage. Oczywiście jego leniwe dupsko jest sporym utrudnieniem, więc pewnej nocy ląduje w jakimś barze, żeby się nieco wychillować i napić (hej, każdy pije alkohol). Tam spotyka Sakurę, która DOSKONALE zna tę minę - w końcu kilka lat siedziała z Tsunade, pomagając jej z papierkową robotą. Następuje nić porozumienia. Jakiś czas później zbliżają się do siebie - często u siebie śpią, grają, itd. Zachowują się jak para i każdy z jego otoczenia zakłada, że tak właśnie jest. Każdy oprócz nich, bo są oczywiście debilami, którzy nie potrafią spojrzeć prawdzie w oczy.

    Nie musisz absolutnie wykorzystać tego pomysłu na fabułę, tak jak zaznaczałąm wcześniej, ja po prostu pragnę ShikaSaku :3

    Przyjmujesz? :3 * oczy kota ze Shreka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne zamówienie. Napiszę je z wielką przyjemnością. Pomysł wykorzystam z pewnością, ale że jest dość ogólny, to dodam coś od siebie. Liczę, że się spodoba. Kocham Sakurę i kocham Shikamaru ^^ Idę coś obmyślić :D

      Usuń
    2. aaaaa dziękuję <3!!!! nie mogę się doczekać!

      Usuń
    3. Uaaaa
      Nie wiem kogo kocham bardziej. Eri za to zamówienie czy Lacerto - ciebie za jego przyjęcie.
      Miałam plan zarzucić dziewczyny zamówieniami z Shikamaru ale widzę, że ktoś mi tu pomaga!

      Usuń
  9. Zostało nam ostatnie miejsce u Natki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Natka Wu ^^
    poproszę o studencki romansik - Shino x Hinata
    teraźniejszość oczywiście i dwa wyraziste charaktery, mocne osobowości z czarnymi duszami i czarnymi poczuciami humoru, ironia i sarkazm drugą naturą, coś żywego i innego ;D
    (widzę Shino jako wykładowcę, a Hinatkę jako studentkę)

    obrazek jak ich mniej więcej widzę gratis! ^^
    https://cdn.inprnt.com/thumbs/66/c0/66c0ab6daeccb665c8e999023ffda2c7.jpg?response-cache-control=max-age=2628000

    trzymam kciuki za natchnienie! ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Migitko, niestety na chwilę obecną nie spełniły Twojej drugiej prośby z dwóch przyczyn. Po pierwsze, zaznaczyłam że każdy może złożyć w tej turze jedno zamówienie. Ponadto Twoja wizja całkowicie kłóci się z opisem Natki, która prosiła o kanoniczne zestawienie. Gdybym jej to przydzieliła, nie byłoby to zachowanie fair. Wszystkie informacje są w poście, prosimy się z nimi zapoznać na drugi raz.

      Sayu ❤️

      Usuń
    2. aach.. no tak, baardzo przepraszam.. ostatnio po tylu stronach "biegam" i "skaczę", że szaleju dostaję ;D ❤️

      czytałam info, więc wielkie sorki [mruga łagodnie oczkami]

      kocham Waszą twórczość i z niecierpliwością czekam na nowe publikację tekstów! ❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie lubię tak sprecyzowanych zamówień, jednak dziewczyny przekonały mnie, że coś w takim sposobie pisania jednak może być i warto spróbować, dlatego podejmuje to wyzwanie ;)
      Dzięki za pomysł, mam nadzieję, że uda mi się go jakoś fajnie rozpisać.
      Buziaki, Nat.

      Usuń
    2. Ja, hm, dziękuję?
      Szczerze, to bardzo mi głupio, bo STARAŁAM się dać coś co będzie pasowało do jednozdaniowego opisu preferencji. Również mi głupio, bo mi to wypomniałaś.

      Jeśli zamówienie jest zbyt rozbudowane i nie będziesz mogła go oddać, nie musisz się nim zajmować.

      Morwa

      Usuń
    3. Hej, hej! Hold your horses!
      Moja droga nie ma powodu, żeby było Ci głupio. Dałaś zamówienie, które wykracza poza moją strefę komfortu, ale nic w tym złego. Tak jak napisałam wyżej, dziewczyny uświadomiły mi o co chodzi w takich zamówieniach, dlatego też choć z początku nie byłam przekonana postanowiłam się go podjąć z własnej nieprzymuszonej woli. Pomyślałam, że to może być dla mnie dobre wyzwanie.
      Morwa, niczego Ci nie wypomniałam, a napisałam o swoich uczuciach względem tego. Każdy ma prawo czuć to co czuje. Nie mam na celu poniżać czy też deptać innych, po prostu piszę o tym, że coś nie jest dla mnie komfortowe.

      Niestety, ale nie jestem w stanie podjąć się tego zamówienia, bo z dniem dzisiejszym odchodzę ze zbawienia.

      Dobrego dnia kochana ;)

      Usuń
    4. Jeśli Ci to odpowiada Morwo, to Twoje zamówienie wejdzie w ogólną kolejkę i wykona je ta osoba, która będzie wolna.

      Usuń
    5. NatkaWu... Please! Don't Go!

      Kochana, gdzie Ty się wybierasz?
      No przecież nie rób Nam wszystkim tego?

      ...jeezu [chlip chlip] WHY!? ; C

      Będzie smutno.

      Usuń
    6. Zapraszam do mnie na wattpad, jeśli masz ochotę przeczytać coś mojego ;)
      https://www.wattpad.com/user/NatkaWu

      Usuń
  12. Zamówienia są zamknięte. Zapraszamy pierwszego marca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprosze o usuniecie mojego zamowienia skoro autorka zrezygnowala. Dzieki
    Morwa

    OdpowiedzUsuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!