30.01.2020

Zamówienia #3 oraz powitanie nowego Autora

Jeszcze raz otwieram zamówienia! Miło mi przedstawić (choć wielu na pewno ją zna ze świetnych blogów SasuSaku, które przemówiły nawet do takiej przeciwniczki tej pary, jak ja) oto Temira. Przyjmijcie ją ciepło. W tej chwili mamy dwie autorki na Zbawieniu na sprzedaż. Mam cichą nadzieję, że w przyszłości nasza liczba się zwiększy (rekrutacja jest otwarta).

Sayuri7
Przyjmę wszystko od yaoi/yuri, przez wszelkie zestawienia par, do studium solowych bohaterów. Lubię nietypowe pary. Jestem fanką KakaSaku, ObiRin, SasoSaku i wszystkiego o Kakashim i Sasorim. Stronię od SasuSaku, ale też mogę je napisać. Nie lubię pisać o Kumo, jakoś nie czuję tej wioski. Jeśli chodzi o gatunki, to absolutnie nie podejmę się napisania kryminału. Piszę opowiadania w świecie m&a oraz realnym.
kolejka: zamknięta
ilość zamówień: —



Temira
Z racji tego, że do tej pory wszystko co pisałam ograniczało się do SasuSaku, nie wiem, czego konkretnie tworzyć nie lubię. Toteż proszę o zamówienia wszelakich kombinacji i gatunków. Odważnie spróbuję podjąć się nawet najbardziej wygórowanym mieszankom. 
kolejka: zamknięta
ilość zamówień:




Przykładowe zgłoszenie
Autor: Temira
Bohaterowie: SasuSaku
Gatunek (opcjonalnie): romans
Świat (opcjonalnie): m&a
Dodatkowe info (opcjonalnie): relacja bohaterów chwilę przed ślubem

Zgłoszenie nie musi wyglądać tak oficjalnie. Możecie napisać luźny komentarz ;3
Jedna osoba może zamawiać u obu autorek.