9.08.2020

Zamówienia #6.5 i powitanie nowego Autora

Niespodziewany gość~



Przenosimy tu poprzednie zamówienia, ponieważ pojawiła się u nas kolejna osóbka. Przywitajcie gorąco szóstą Autorkę w naszych szeregach — NatkeWu. Rozgość się kochana~

Przed zamówieniem zapoznajcie się z regulaminem ;)
Zamawiać może każdy, kto nie znajduje się w kolejce TEJ konkretnej Autorki.




NatkaWu
Obracam się głównie w romansach i dramatach, jednak ostatnimi czasy również pisuje erotykę z dużą przyjemnością. Świat może być realny lub shinobi, również uwielbiam wszelkie alternatywne wersje i zastanawianie się co by było gdyby. Kocham wszystkie kanoniczne pary, a postać Sakura szczególnie skradła mi serduszko. Może od tego zaczniemy na dobry początek?
Kolejka: zamknięta
Liczba zamówień: 2



Talon
Jestem w stanie przyjąć zamówienia najróżniejszych maści, poza tekstami yuri oraz (raczej) gatunku komedii. Mam ogromną wyobraźnię i jestem w stanie stworzyć dla czytelników wszystko. Lubuję się w krwawych oraz smutnych pomysłach, czasem trochę przelukrowanych.
Kolejka: zamknięta
Ilość zamówień: 1



Sayuri7
Nie mogłam zostawić dziewczynek samych, jak to by o mnie świadczyło ^^'
Marzy mi się ostatnio nieszczęśliwa miłość, wyciskacz łez. Może jakieś przełamanie tabu? Tylko bez przemocy fizycznej i nadużyć, psychiczne — jak najbardziej tak! Kto pierwszy, ten lepszy, bo przyjmę tylko jedno zamówienie.
Kolejka: zamknięta
Ilość zamówień: 1


Przykładowe zgłoszenie
Autor: Temira
Bohaterowie: SasuSaku
Gatunek (opcjonalnie): romans
Świat (opcjonalnie): m&a
Dodatkowe info (opcjonalnie): relacja bohaterów chwilę przed ślubem

Zgłoszenie nie musi wyglądać tak oficjalnie. Możecie napisać luźny komentarz ;3

31 komentarzy:

  1. Kochana Sayuri mam coś dla Ciebie. Mam nadzieję, że to połączenie nie sprawi Ci za wiele problemów :D

    Autor: Sayuri7
    Bohaterowie: Izuna x Sakura
    Gatunek: dramat
    Świat: shinobi
    Dodatkowe info: Sakura tak jak Sasuke i Naruto jest reinkarnacją, a w poprzednim wcieleniu właśnie jej droga zetknęła się z Izuną, do którego Sasuke jest podobny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zaciera rączki* Oczywiście, że biorę Izunę. Uuuu i jeszcze dramacik, o tak. Dziękuję kochana <3

      Usuń
    2. AAAA KOCHAM CIĘ ZA TO ZAMÓWIENIE *FANGIRL MADE*

      Usuń
    3. Izuna to coś co lubimy, no nie Eri? =*-*=

      Usuń
  2. Heeej. Miło mi powitać kolejną autorkę. Rozrasta się ta nasza gromadka na Zbawieniu, oj rozrasta. A to oznacza... więcej zamówień! [okrzyki szalonej fangirl]

    Dobra, idę pierwsza. Mam nadzieję, że YamaSaku będzie dla ciebie wystarczająco łatwe, Natko. Myślałam, kogo dać i nikt łatwiejszy mi nie przyszedł do głowy. XD Zostawiam ci całkowitą dowolność w reszcie.
    Pozdrawiam cieplutko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta to ma tupet.
      Najpierw napisała YamaSaku.
      Później dodała "wystarczająco łatwe".
      A na koniec dowaliła dowolność w reszcie.

      W życiu nie zetknąłam się z trudniejszym zleceniem.
      XD

      Usuń
    2. El, powinnaś jeszcze dopisać ze chcesz BDY, to by obniżyło poziom trudności 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. DOBRA UŁATWIĘ OKEJ? NIE PATRZ NA MNIE TAKIM WZROKIEM. JA SIĘ STARAM BYĆ DOBRA, TAK?!
      Ekhm... no to co. Erotyk, nie? A jak ten bohater, to musi być BDY. Dla Natki - Big Dick Yamato. W fandomie jego wielkie... no... jest kanonem. Także ten. XD

      Usuń
    4. Ubiegłaś mnie, Yeti. XD

      Usuń
    5. Cóż nie nazwałabym tego takim łatwym, jednak biorę to na klatę heh. W mojej główce pojawił się koncept, a nawet już wzięłam się za pisanie, więc zobaczymy wkrótce co z tego wyszło ;)

      Usuń
    6. Serio starałam się o łatwe. XD
      Dziękuuuuuuję! [Piszczy jak fangirl, tarzając się po ziemi]

      Usuń
    7. Boże dziewczyny xD
      Prawie udusiłam się pijąc herbatę xD

      Usuń
    8. @Krropcia dlatego pije się alkohol. Droższy i człowiek uważa 😎

      Usuń
    9. @Sayuri7 no tak! Co ja tak o suchym pysku. Zupełnie bez sensu xD

      Usuń
  3. NatkaWu - jako, że przyjęłaś już jedno zamówienie z Sakurą to ja poproszę jedno z Hinatą.
    Para: GaaHina, hentai, albo coś zabarwione podtekstem seksualnym
    - tło - Gaara zostaje schwytany po ataku na Wioskę Liścia, zostaje wtrącony do więzienia, wychodzi po 3 latach i pragnie być normalny, zostaje w Wiosce i ludzie traktują go jak Naruto, bo wiedzą, że ten został zmanipulowany przez Orochimaru
    - fabuła - Gaara jest demonem, pragnie się z kimś zaprzyjaźnić, jest skrzywdzony. Spotyka łagodną Hinatę i chce od niej na nowo uczyć się wrażliwości. Ona uczy do czułości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce, a czy mogłabym zmienić trochę fakty? Gaara jako przyszły Kazekage raczej z własnej woli nie zostałby w liściu. Zdecydowanie wywołałoby to wojnę między nacjami.
    Zmieniłabym tło, jednak pozostawiłabym fabułę, skupiając się na motywie, w ktorym Hinata uczy Gaare miłości. Może tak być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ale w moim zamyśle Gaara był przestępcą, a nie Kazekage. Jadnakze to ja proszę ciebie o napisanie czegokolwiek więc jak najbardziej rób co chcesz :D.
      Moze być w skrócie :).

      Usuń
    2. A tak btw trzy lata po tym incydencie byliby jeszcze dziećmi. Nie róbmy erotyków z dziećmi pls xD

      Usuń
    3. Spoko mogą mieć 18 lat. W moim zamyśle mieliby 16, czyli według ich miary byliby już dorosłymi ludźmi. Po za tym wiek zgody to 15/16 lat (zależy gdzie), można mówić, że w tym wieku nastolatkowie nie uprawiają seksu, jednak to robią. Tak jak mówiłam, bohaterowie mogą mieć 18, 20, 25 - obojętnie. Tylko, żeby ci się dobrze pisało.

      Usuń
  5. Ok, zupełnie inaczej to zrozumiałam. Muszę to sobie poukładać w głowie, jednak jak mówisz, że napisanie czegokolwiek z tą parką Cię zadowoli to biorę to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie miejsca rozdane, zamykamy zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie prowadzony blog, całkowicie składna pisownia i sensowne treści.. generalnie wszystko ma ład i porządek, naprawdę super! ^^

    Umieszczacie też cudze opowiadania?
    Pytam, ponieważ posiadam coś swojego i zastanawiam się czy puścić to w internetowy eter.

    Czekam na Wasze dalsze wątki na blogu ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdarzyło się jeszcze, żebym umieszczała teksty należące do osób spoza bloga. Za jakiś czas na pewno otworzę ponownie rekrutację, gdybyś Ty lub ktoś inny był zainteresowany dołączeniem. Jako autorka Zbawienia nie musisz pisać jedynie na zamówienia, możesz wówczas umieszczać wszystko, co się żywnie podoba, jeśli jest to związanie z fandomem Naruto. Zachęcam do śledzenia treści bloga. Otwarcie rekrutacji będzie zwieńczone osobnym postem.

      Chociaż, szczerze mówiąc, zaintrygował mnie twój komentarz. Możesz podesłać na mojego maila [elisssnape@gmail.com] tekst, który chciałabyś opublikować. Może uda nam się coś ugrać, jakieś gościnne wystąpienie, o ile reszta ekipy spojrzy na to przychylnie ;)

      Usuń
    2. Teksty na ten moment mam dwa, epizody.. tzw. "one-shoty"

      Wróciłam do pisania po kilku latach ^^
      Zastanawiam się jaki macie ogólny stosunek do pary Sasuke x Hinata? ..bo ja osobiście właśnie te dwie postaci lubię najbardziej.

      Usuń
    3. Ja lubię SasuHinę czytać. Pasują mi pod kilkoma względami a pod innymi całkowicie się wykluczają.
      + Sasuke jest spokojny, więc możliwe że takiej by szukał (w latach nastoletnich nie podobała mu się irytująca Sakura/Karin) -> Hinata (+ długie włosy - to nie ma większego sensu, ale cóż)
      + Hinata pochodzi z potężnego klanu -> możliwość silnych dzieci
      + Tylko silny mężczyzna poradziłby sobie z Hiashim

      - Hinata by raczej nie chciała być z mężczyzną, który może jej zagrozić
      - No przez całe anime nie zamienili ze sobą słowa

      Usuń
    4. Sharona.. gdybyś miała ochotę poczytać moje one-shoty z udziałem właśnie tej pary i wymienić się opinią to chętnie wymienię się z Tobą mailami ^^

      Usuń
    5. Ooo z chęcią. Mój mail kontakt.sharona@gmail.com

      Usuń
    6. okej.. poszedł mail ode mnie 😊

      Usuń
    7. Odpiszę również tutaj, gdyby ktoś był zainteresowany rozwinięciem powyższego tematu. Razem z dziewczynami podjęłyśmy decyzję, że nie będziemy publikować tekstów osób spoza bloga. Zamysł Zbawienia opiera się przede wszystkim na zamówieniach. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy ktoś chciałby gościnnie napisać właśnie zamówienie. W takim wypadku pod tekstem będzie widnieć również reklama jego bloga/wattpada.

      W niedalekiej przyszłości pewnie powstanie zakładka odnośnie tego pomysłu ;3

      Usuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!