31.10.2020

Konkurs #1

Wejdź, podejdź, nie bój się i przeczytaj. Jest nawet nagroda niskich lotów! 

 Konkurs polega na napisaniu drabble, czyli tekstu o dokładnej długości stu słów o tematyce Naruto (świat shinobi lub rzeczywisty). Kanon nas nie obchodzi, pełna swoboda. Może to być solo story, paring, przyjaciele, wrogowie albo tekst o OC z fandomu. Nie musi zawierać motywu Halloween. Może to być romans, dramat, tekst obyczajowy — wszystko, co tylko Wam się wymarzy.


Prace oceniać będą wszystkie Autorki Zbawienia, które nie wyrażą chęci uczestnictwa w konkursie. Aby uniknąć faworyzowania, proszę o wysyłanie ich na maila [poczta.zbawienie@gmail.com], gdzie tylko ja (Sayuri) będę wiedzieć kto jest autorem.
(mam nadzieję, że ufacie mi na tyle, że nie będę stronnicza xd)

KRYTERIA OCENY:
Fabuła 0-6 pkt
Styl 0-2 pkt 
Spójność całości 0-1 pkt
(czy drabble jest spójne, czy wygląda jak urwany fragment, wyrwany z dłuższego tekstu)
Liczba słów 0-1 pkt
(zero dostaniecie, kiedy będzie mniej lub więcej niż sto słów. Istnieją wersje drabble, gdzie wlicza się tytuł. Jeśli tak jest w Twoim wypadku, napisz to w swoim zgłoszeniu)

 

Nagrodą jest zamówienie u Sayuri7, które napisze maksymalnie w TYDZIEŃ od ogłoszenia wyników poza kolejką. 
*Ktoś niepostrzeżenie zakrada się od tyłu i zanim Krropcia zdąży wyłączyć kamerę, wbiega przed obiektyw i krzyczy:* 
Nagrodę pocieszenia dla drugiego miejsca sponsoruje ja! Te-mi-ra!  I w odróżnieniu od drabble, będzie to więcej niż 1000 słów! 
 

Zgłoszenia wysyłajcie do 14 listopada na maila poczta.zbawienie@gmail.com

Weźmiecie udział? ^^



6 komentarzy:

  1. Ah nie mogę się doczekać na te wszystkie świetne prace, które MAM NADZIEJĘ napłyną do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja jest darmowa xd
      Zobaczymy co z tego wyjdzie. Również liczę na naszych czytelników *patrzy intensywnie*

      Usuń
  2. Biere udział. Dajcie mi 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wysłane, bardzo fajna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że jesteście chętne na takie konkursy ❤️

      Usuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!