1.07.2021

Zamówienia #9

Na co czekamy?!!!


Każdy chętny ma jedno zamówienie.


Regulamin: 
1. Autorka ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny.
2. To od nas zależy, czy zrobimy z pomysłu one-shot, opowiadanie na parę rozdziałów lub miniaturkę.
3. Zastrzegamy sobie prawo do ignorowania istnienia bytu o nazwie „kanon”. 
4. Jeśli z przyczyn życiowych Autorka nie podoła przyjętemu zamówieniu, ma prawo przekazać je innej dziewczynie. W takim wypadku będziemy próbowali się skontaktować na blogu z zamawiającym. 
5. Szanujemy preferencje Autorek i ich opis. Nie prosimy o coś, co wyraźnie im nie pasuje.
Zamówienia niezgodne z opisami będą odrzucane! Zamówienia bez wskazania autorki będą odrzucane.  

Jeśli masz problem z komentarzami (zdarza się to przy komentarzach bez profilu bloggera) spróbuj wybrać komentarz "anonimowy" (bez podawania nicku w nagłówku) lub wyślij wiadomość na maila poczta.zbawienie@gmail.com


Przy zgłoszeniu podaj:
autorkę, bohaterów i oczywiście OPIS
 opcjonalnie możesz napisać: gatunek i świat (m&a, realny, jakieś au)




Mem by LACERTA:


Występ gościnny — Dirtyplasma

Lubię zarówno hetero, yaoi, jak i yuri, jednak zdecydowanie najprzyjemniej pisze mi się shipy hetero. Yuri również bardzo chętnie przyjmę, yaoi trochę mniej, jednak również jestem skłonna się podjąć, jeśli ktoś będzie miał takie życzenie. 

Jeśli chodzi o gatunki najlepiej czuję się w młodzieżówkach i romansach, najlepiej w uniwersum świata rzeczywistego, ale kanon Naruto też przyjmę. W przeróżnych klimatach, mogę napisać coś lekkiego i słodkiego, coś zmysłowego i namiętnego, w pisaniu smutnych i dramatycznych rzeczy również jestem dobra. Mroczniejszych i cięższych klimatów również się podejmę, ale typowe kryminały odpadają, bo to dla mnie zbyt trudny gatunek do zbudowania akcji i nie czuję się na siłach. Nie jestem też szczególnie zabawna, więc wbrew mojej miłości do komedii, nie podejmę jej się. 
Erotyki się podejmę, bo często ją piszę, ale z zaznaczeniem, że moja erotyka jest bardzo subtelna, skupiona na emocjach, a nie na szczegółowych opisach;)

Postacie, o których najbardziej lubię pisać to Hinata, Madara, Obito, Gaara, Sasuke, Itachi, Ino, ale można mnie prosić o wszelkie inne kombinacje, bo jestem skłonna podjąć się wszystkiego, jeśli zamówienie mi podpasuje. Lubię itahinę, sasusaku (to moj ulubiony ship i chętnie coś o nich napiszę, ale trochę mniej niż inne kombinacje, bo jestem już nim lekko zmęczona), sasuhinę, itadei, sakuhinę, obidei/tobidei, obirin... ale na dłuższą metę nie ma to znaczenia, bo naprawdę jestem bardzo ciekawa i chętna na inne kombinacje i propozycje. Tak więc bez krępacji, jak spodoba mi się pomysł to wezmę praktycznie każdy ship. Odmówię tylko kakashixsakura, madaraxsakura, narutoxsasuke, kakashixrin i itachixkisame, bo te shipy ekstremalnie mi nie leżą i nie chcę się zmuszać. 

Ach, i dodam, że fajnie jakby ktoś podrzucił jakiś opis fabuły, jeśli ma jakiś konkretny pomysł,  który chce, abym zrealizowała, ale nie jest to konieczne. Sama również chętnie coś wymyślę<3 

Zamówienia przyjęte, kolejka Plasmy jest zamknięta.



Sayuri7

Biorę trzy zamówienia na klatę. Bez parodii, bez kryminałów. Wolę świat shinobi, ale nie mam problemu z realnym AU. Przyjmę też solo story. Parowanie dowolne, chociaż nie obiecuję, że potraktuję łagodnie Hinatę lub Suigetsu, jakoś nam nie po drodze razem. Shippuję Sakurę ze wszystkim co się rusza, więc siłą rzeczy kocham wszelkie cencer shipy, najbardziej irracjonalne połączenia (także bez różowej w składzie). Piszę yaoi, yuri i hetero. Jestem ogromną fanką UNhappy endów i rozrywających serce banałów, ale napiszę coś także spoza strefy komfortu. Erotyk też nie jest mi straszny.

Jeśli nie masz pomysłu, to chętnie przygarnę chociaż jedno zamówienie na moje otp czyli SasoSaku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Proszę o tak dużo szczegółów jak to tylko możliwe, okay? Bądź dobrym ludziem. Nie zostawiaj mnie z samym shipem i wolną ręką. Mam już za dużo wolnych rąk, wyglądam jak dziwoląg ;-;

Zamówienia przyjęte, kolejka Sayuri jest zamknięta.



Lacerta

Wezmę jedno zamówienie na klatę, bo pewnie coś mi tam zostało. Oczywiście przyjmę wszystko z Sakurą, ale nie tylko. Tym razem mam ochotę na świat rzeczywisty. Chętnie napiszę coś z homo niezależnie czy mówimy o żeńskich czy męskich parach. Jednak bez scen erotycznych, bo tego wybitnie nie lubię. Możesz zamówić ze szczegółami, a możesz zostawić mi wolną rękę - nie gwarantuję jednak, że moja koncepcja Ci się spodoba, więc zastanów się czy chcesz ryzykować. Pary hetero też mogą ostatecznie być.

Zamówienia przyjęte, kolejka Lacerty jest zamknięta.



Krropcia 

No dobra mordeczki. Dużo ostatnio nie pisałam więc ta kolejka to dla mnie rozgrzewka i uroczyście przysięgam, że będę wybredna. W tej partii przyjmę tylko solo story albo parę, najlepiej w klasycznych i normickich sytuacjach - ckliwy romans, związkowy dylemat moralny lub inne dyrdymały. Najchętniej w świecie rzeczywistym lub innym, nie związanym z m&a. Jak zwykle zamówienie skierowane do mnie musi być sprecyzowane – wymagam co najmniej krótkiego opisu oczekiwanej fabuły. Nie przyjmę yaoi oraz Kaka- i MadaSaku. 

Zamówienia przyjęte, kolejka Krropci jest zamknięta.


19 komentarzy:

  1. DZIEŃ DOBRY DZIEŃ DOBRY
    Sayu tak jak się zapowiadałam tak przyszłam i wiesz co to oznacza OTÓŻ TAK KOLEJNA CZĘŚĆ SHIKADAI X INOJIN BO NIE MAM CHILLU I POPRZEDNIA CZĘŚĆ ROZBUDZIŁA MI FANGERLA XDDDD bear with me pls
    Ja bym chciała żeby moje dzieci były szczęśliwe I TAK SOBIE POMYŚLAŁAM ze może przez ten coming out znajomi juz upewnili się do końca i np są zaproszeni jako para na ślub i wesele swoich znajomych (obojętne kto by to byl) i wszyscy się wtedy pytają kiedy przyjdzie na nich pora skoro już tyle są razem a oni mają gay panic XDDD inojin by chciał bardzo ale też nie wie co na to shikadai szczególnie że był miękka fujarą i tyle zwlekał z coming outem etcetera etcetera. I WIESZ JA BYM CHCIALA SEKS TEŻ. Ja pamiętam ze mówiłaś że tak średnio się czujesz w seksie BL ale moja droga trzeba w życiu wszystkiego spróbować A JAK PIERWSZY SEKS NO TO WIESZ JAK JEST CHCIALABYM ZEBYS GO NAPISALA DLA MNIE. Ale yó noł jak się nie czujesz na siłach to bez spiny moja droga ukocham cie za wszystko uwu
    W ZYCIU SIE TAK NIE ROZPISAŁAM Z ZAMOWIENIEM ULALA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa na rachańsko wynosi 33%, także nie obiecuję! I wszystko tylko przez czułe słówka, ŻE Z TOBĄ PO RAZ PIERWSZY.

      Ale zamówienie przyjmuję. No i patrzcie ludzie, opis! Od Black! Oprawię sobie to w ramkę i będę pokazywać wyimaginowanym wnukom.

      Usuń
    2. A widzisz ma sie te zdolność przekonywania, będę zaszczycona jeśli oddasz mi swój pierwszy raz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      THANK YOU BBY ♡♡♡

      Usuń
  2. Hejo hejo ja tu nowa, ale raczej zostanę na trochę. Moja prośba do Sayuri: NejiSaku
    Grubo, wiem. Pierwszy raz zamawiam, więc zdaje się na autorkę (lub jeśli odmówi to na kogoś kto może przejmie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, że naprawdę samej ci będzie ciężko coś wymyślić to dawaj erotyk. *HORNY AF*

      Usuń
    2. Hej, witaj po wyboistej drodze xd

      Przyjmę Twoje zamówienie. NejiSaku jest specyficzne i powiem Ci, że trudnej mi to napisać niż DeiSaku czy ZabuSaku. Ale już mam pierwszą myśl, która jest dość obiecująca. Cieszę się na parę spoza mojej strefy komfortu, to będzie ciekawe :D

      Usuń
  3. W takim razie i ja się coś skuszę, bo opis Lacerty mnie zainspirował.

    Napisałabyś dla mnie sakura x hinata, bądź nietypowo sakura x temari?
    Fantastycznie, że masz ochotę na świat rzeczywisty, bo chodzi mi po głowie jakiś przyjemny school au romansik, albo coś w podobnym klimacie?

    Mam nadzieję, że takie zamówienie ci podpasuje, bo chętnie przeczytałabym coś takiego spod twoich rąk^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, napiszę :D Szykuje się coś lekkiego i przyjemnego. Bardzo ładnie dziękuję, skoro rzuciłaś, aż trzema postaciami to całkowicie puszczam wodzę fantazji. Mam nadzieję, że spodoba Ci się moja wariacja :D

      Usuń
    2. o matko, teraz to mnie mega zaciekawiłaś. nie mogę się doczekać!

      Usuń
  4. A ja będę wyjątkowa i chętnie podkradnę występ gościnny, bo widzę, że pani Plasma lubi Hinatkę!

    A więc:

    Bardzo bym prosiła o Itachi x Hinata lub Obito x Hinata, zależy co ci lepiej podpasuje. Nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu na fabułę, ale pisałaś w opisie, że można się w pełni zdać na ciebie - tak więc zrobię!
    Zależy mi jedynie na au świata rzeczywistego. Może tak sezonowo, w jakichś lekkich, wakacyjnych klimatach? Bardzo bym się cieszyła, gdybyś zdecydowała się na coś takiego. Aczkolwiek zostawiam ci wolną rękę w temacie fabuły, na wypadek gdybyś wolała uderzyć w inną tematykę.

    Mam nadzieję, że takowe zamówienie ci pasuje i że je przyjmiesz.

    Przy okazji pozdrawiam cieplutko i życzę weny wszystkim autorkom, bo robicie świetną robotę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka, słońce <3
      nie spodziewałam się, że ktoś tak szybko skusi się na moje wypociny, dlatego mega mi miło, że zdecydowałaś się na zamówienie u mnie. i to na zamówienie z hinatą, lepiej być nie mogło!

      przyznam, że bardzo rozbudziłaś moją wenę. pomysł na jakiegoś lekkiego, wakacyjnego shota bardzo mi się podoba i już po przeczytaniu twojego komentarza w mojej głowie zrodziła się wstępna koncepcja na ten tekst. oba shipy bardzo mi leżą, ale do tego shota raczej wybiorę itahinę - jakoś tak itachiego lepiej w tym widzę.

      dlatego dziękuje bardzo za zamówienie i przyjmuję je bez żadnego zastanowienia!

      Usuń
  5. Dzień dobry, jakie szczęście, że weszłam na bloga, udało mi się jeszcze załapać! Chciałabym znowu złożyć zamówienie u Sayuri7 :). Tym razem marzy mi się SaixIno, nie mam zbyt dużych wymagań, każda fabuła mi podpasuje, jeśli lubisz unhappy ending tak jak zaznaczyłaś w opisie to jak najbardziej mi też będzie pasował. Chciałabym tylko, żeby plot osadzony był w świecie shinobi i żeby było już po Wielkiej Wojnie. Jeśli to za mało informacji postaram się pomyśleć nad czymś konkretnym. Serdecznie Cię pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to nie problem, to poprosiłabym jednak o jakieś konkrety. Nawet sytuacje wyjściową, mały ochłap czegoś, bo szczerze, trochę pustkę mam w głowie xd

      Usuń
    2. Hmm, to może po Wielkiej Wojnie każdy chce wrócić do normalności i pomyśleć o przyszłości również tej romantycznej, dlatego Ino postanawia zrezygnować całkowicie z Sasuke na rzecz trochę gorszej "podróbki" czyli Saia, a Sai doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale też nie chce zostać sam dlatego się na to zgadza. Może właśnie coś na zasadzie ich perypetii, które doprowadził do tego, że zawarli małżeństwo i spłodzili syna. Oczywiście możemy pominąć kanon i sprawić, że ich próby zrobienia związku na siłę spełzły na niczym. Czy mogłoby być coś takiego? :)

      Usuń
    3. Tak, tak! Dziękuję bardzo za sprecyzowanie. Już widzę sceny ich rozmów. Przyjmuję z wielką chęcią! ^^

      Usuń
    4. A rozwiązanie, cóż wyjdzie w praniu ;)

      Usuń
  6. Kropa, rzucam ci w twarz SasuSaku. Znaj moją dobroć. xd
    Sakura zatrzymuje Sasuke na drodze do bramy Konohy, kiedy ten ucieka do Orochimaru. Wyznaje mu miłość i prosi go, by wziął ją ze sobą. Sasuke się zgadza.
    Po przybyciu do bazy Orochimaru Sakura ma wątpliwości czy dobrze postąpiła, zdradzając wioskę i uciekając z Sasuke. Trudno jest jej żyć w otoczeniu tak bezwzględnych ludzi. Sasuke widzi jej zmagania i chce jej pomóc.
    Chciałabym dużo przemyśleń Sakury. Może jakieś problemy moralne? Sakura w kanonie jest medykiem i przez ucieczkę nie może zostać uczennicą Tsunade, więc ma przy sobie tylko Kabuto, a każdy wie, jak on postrzega medycynę. :)
    Mam nadzieję, że to przyjmiesz. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiu fiu
      Ale dałaś mi zadanie!
      SasuSaku to to co krropciowe misie lubią najbardziej więc z chęcią się podejmę. Oby to zamówienie poszło szybko :D

      Usuń
  7. Mamy komplet!

    Zamówienia zamykamy. Zapraszamy na następną turę, która prawdopodobnie wypadnie dnia 1 września. Zaglądajcie do ramki z aktualnościami po więcej informacji!

    OdpowiedzUsuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!