2.04.2020

Zamówienia #4

Zaczynamy no turę!!!

Sayuri7
Przyjmę wszystko od yaoi/yuri, przez wszelkie zestawienia par, do studium solowych bohaterów. Lubię nietypowe pary. Stronię od SasuSaku, ale też mogę je napisać. Piszę opowiadania w świecie m&a oraz realnym. Nie umiem pisać kryminałów. Przyjmę wszytko! 
kolejka: zamknięta
ilość zamówień: —



Temira
Przyjmuję zamówienia wszelakich kombinacji i gatunków :) Podejmę się stworzenia nawet najbardziej wyszukanych połączeń. Czas i miejsce nie grają roli — pozostawiam Wam wolną rękę.
kolejka: zamknięta
ilość zamówień:




Przykładowe zgłoszenie
Autor: Temira
Bohaterowie: SasuSaku
Gatunek (opcjonalnie): romans
Świat (opcjonalnie): m&a
Dodatkowe info (opcjonalnie): relacja bohaterów chwilę przed ślubem

Zgłoszenie nie musi wyglądać tak oficjalnie. Możecie napisać luźny komentarz ;3
Jedna osoba może zamawiać u obu autorek.

12 komentarzy:

  1. O jak miło <3 To skorzystam z okazji i zamówię :D

    Autor: Temira
    Bohaterowie: Shikamaru x Shiho
    Gatunek (opcjonalnie): zostawiam Tobie, ale może romans? ;)
    Świat (opcjonalnie): m&a
    Dodatkowe info (opcjonalnie): czas akcji tak jak w M&A, kiedy rozszyfrowywali kod zostawiony przez Jiraiye i jak zaatakował Pain :)

    Autor: Temira
    Bohaterowie: Sasuke x Ino
    Gatunek (opcjonalnie): romans
    Świat (opcjonalnie): m&a
    Dodatkowe info (opcjonalnie): pozostawiam Ci wolną rękę :)

    Jak będziecie chciały jednak inne pairingi to dajcie znać! :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, pierwsze zgłoszenie Shikamaru x Shiho jest do Sayuri7 :)

      Usuń
  2. Cześć, dziewczyny. :) Przyszłam z nowymi zamówieniami dla was.
    Zamówienie dla Sayuri: Bohaterami są Sakura Kakashi i Obito. Chciałabym, by była to parodia.
    Sakura od samego początku wiedziała, że Kakashi Hatake nie nadawał się na senseia. Liczbę rzeczy, których się od niego nauczyła, mogła policzyć na palcach jednej ręki. Każdy w Konoha wiedział o tym, jakim leniwym i zboczonym nauczycielem był Kakashi oraz o tym, że spóźniał się kilka godzin nawet na spotkanie z Hokage. Ale to nie wyjaśniało faktu, dlaczego ich wróg, mężczyzna w pomarańczowej masce, rozpłakał się, kiedy usłyszał słowo "sensei" wypływające z jej ust, a dotyczące właśnie Hatake i dlaczego zamiast dźgnąć ją kunaiem, ten dziwny facet złożył jej kondolencje, wpadł w panikę, mrucząc pod nosem imię jakiejś Rin. I przede wszystkim nie wyjaśniało to faktu, dlaczego postanowił, że musi ją ratować.

    Zamówienie dla Temiry. Bohaterami są Sakura i Hidan. Chciałabym żeby był to erotyk. Fajnie, jakby był pikantny. :D
    Sakura przeprowadza się do nowego miasta i od razu zapisuje się do najlepszego klubu bokserskiego w mieście. Uwielbia walczyć i jest w tym świetna, więc szybko przyciąga uwagę właściciela klubu, Hidana. Mężczyzna jest nią zainteresowany i nie ma zamiaru zostawić jej samej.

    Obiecuję, że przy następnej wolnej kolejce już nie zamówię i dam innym skorzystać. XD
    Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, już myślałam, że zaspalam xDD
    Dobra, a więc tak: Temiro, chce żebyś zabiła Sakure. Jak, gdzie i kiedy ;to już zależy od Ciebie, chociaż wolałabym, żeby zrobił to Sasuke. Chcialabym tylko żebyś spróbowała nakreślić, jak Twoim zdaniem wpłynie to na bohaterów. No, coś wymyślisz ^^

    A dla Sayuri: poproszę ObitoxSakura. Wolałabym romans, aczkolwiek możesz tutaj popłynąć w co chcesz, bo lubię czytać relacje tej dwójki, a w internetach tego mało.

    No dziewczyny, powstrzymałam się od dziwnych pomysłów, ale to tylko tym razem, na rozgrzewkę xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też skorzystam, mimo że moje zamówienia na bank będą o kant dupy rozbić.xD
    Zamówienie dla Temiry: Prosiłabym bym o one-shocik z małą Tsunade i Hashiramą. Zawsze mnie zastanawiało jakim sposobem zdobyła jego naszyjnik - stawiałam na walkę podobnej do tej sprzed baru, gdy pierwszy raz spotkała Naruto albo na grę w jakąś karciankę między nimi, w której małej Senju oszukiwała. Prosiłabym, żebyś poszła tropem oszukiwania w trakcie gry. Gatunek? Czy mogłaby być to rodzinna legenda opowiedziana Boruto i Himawari z domieszką parodii? Ewentualnie historia osadzona w rzeczywistości z domieszką parodii? Jeżeli z żadnych powyższych opcji nie będzie pasować, możesz napisać po swojemu, nie obrażę się.:) Po prostu marzy mi się jakaś śmieszna historia z małą Tsunade i Hashiramą (Nie pytajcie czemu, bo sama nie wiem czemu mnie na nich naszło.xD).

    Zamówienie dla Sayuri: Tutaj to mam niemały problem, muszę przyznać. Jestem rozdarta między erotykiem KakaSaku a komedią z udziałem Kakashiego i Maito. Dobra! Erotyka zostawię na następną wolną kolejkę, teraz poproszę o Kakashiego i Maito. Kiedyś na Narutopedii przeczytałam, że Hatake zdarzyło się przegrać z Zieloną Bestią Konohy. Nie wierzę w to (Nie wierzę żadnej Wikipedii.xD), ale załóżmy że tak było... Prosiłabym, żebyś opisała jedno z ich wyzwań i skutki przegranej Hatake. Nie mam pomysłu na rywalizację między nimi, ale stawka jest niedorzeczna - jeśli Kakashi przegra, ma opuścić szeregi ANBU. Ja wiem, że kanoniczny Hatake nie zrobiłby tego z powodu przegranej w zakładzie, jednak od dłuższego czasu chciałam przeczytać partówkę o tym.:)
    Wcale się nie zdziwię, jak nie podejmiecie się "zobrazowania" powyższych wypocin. W takim wypadku się nie obrażę i przysięgam, że nic więcej nie zamówię.xDD
    Pozdrawiam serdecznie.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się kojarzy, że rzeczywiście Kakashi przegrał przynajmniej raz. Nie powiem, który to był odcinek, a szkoda, bo bym sobie obejrzał. Jeśli dobrze pamiętam, to Kakaś chodził na rękach po wiosce (pewnie kilkanaście lub kilkadziesiąt okrążeń znając Guy'a xD), a Zielona Bestia mu towarzyszyła, bo przecież NIE OPUŚCI SWOJEGO RYWALA! XD

      Usuń
    2. Teraz, jak napisałaś o tym chodzeniu na rękach, to mi coś zaświtało. Anime oglądałam wyrywkowo (przez fillery), mangę czytałam dawno więc nie dziwota, że mi umknęło. Również chętnie bym obejrzała, bo strasznie uwielbiam ich relację. Właśnie przez to uwielbienie postawiłam na nich w swoim zamówieniu (Serdecznie dziękuję za akceptowanie tego wymysłu.:D) a że uwielbiam angst, wmieszałam też ANBU. Ja serio jestem poroniona.^^'

      Usuń
  5. Przyjmuję wszystkie zamówienia. Postaram się im sprostać, ale jeśli jakieś fakty fabularne nie będą mi odpowiadać w trakcie pisanie, to na pewno będę się kontaktować i spróbujemy coś ugrać. Na obecną chwilę można u mnie zamówić jeszcze dwa one-shoty.
    Co do Temiry, to wstrzymajcie się chwilowo aż się wypowie, czy wszystko jej pasuje. Na obecną chwilę dostał cztery zamówienia, które deklarowała.

    buźka~

    OdpowiedzUsuń
  6. Wobec tego i ja wypowiem się grupowo : Biorę wszystko, jak leci! :)
    Postaram się wykrzesać z Waszych szalonych pomysłów co tylko się da!
    Na chwilę obecną tyle zamówień mi jednak zdecydowanie wystarczy.

    Dzięki za waszą ogromną kreatywność ♥
    Pozdrawiam!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro Temira mi już uciekła, to pomęczę Ciebie Sayuri! Ale! Tym razem, dla odmiany dam Ci spokój z KakaSaku, za to poproszę parodię Akatsuki! Daję Ci całkowicie wolną rękę, zaskocz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oh czy zdążyłam się jeszcze załapać? jeśli tak to Sayuri kochanie ty moje poproszę Sakura x Konan (KOCHAM MOJE DZIEWCZYNKI), jakiś romans dojrzałych kobiet. Wszystko inne jest mi obojętne. BUZIACZKI.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjmuję oba zamówienia ;)
    Na tym kończymy czwartą turę.

    OdpowiedzUsuń