6.06.2020

Zamówienia #5 oraz powitanie nowego Autora

Zaczynamy~
Edit:  Kolejka zamknięta ♥


Witajcie Kochani!
Ponownie zapraszamy w nasze skromne progi, gdzie możecie zamówić one-shot dla siebie ze świata Naruto. Tym razem działamy na nieco innych zasadach. Proszę, żeby jedna osoba zamówiła jedną historię, czyli wybrała nie tylko postacie, gatunki etc, ale także jedną autorkę. W ten sposób nasza kolejka nie zapcha się tak szybko. Jak podoba się Wam nowy szablon? Czułam wewnętrzna potrzebę wyniesienia na piedestał mojego Sasoriego-sama. A propos nowości...


Serdecznie witamy w swoich szeregach nową duszyczkę.
[wstaje na stolik, przewracając kubek w serduszka]
Przywitajcie proszę Krropcię.
[Temira biega, jak pojebana, rozsypując płatki kwiatów]
 Niech poczuje się kochana na tym blogu. Liczę na Was robaczki.
[mruga kokieteryjnie]
Zaczynamy zabawę~ 



Sayuri7
Przyjmę wszystko od yaoi/yuri, przez wszelkie zestawienia par, do studium solowych bohaterów. Lubię nietypowe pary. Stronię od SasuSaku, ale też mogę je napisać. Piszę opowiadania w świecie m&a oraz realnym. Nie umiem pisać kryminałów. Może tym razem coś poważniejszego? ;)
kolejka: zamknięta
ilość zamówień: —



Temira
Przyjmuję zamówienia wszelakich kombinacji i gatunków :) Podejmę się stworzenia nawet najbardziej wyszukanych połączeń. Czas i miejsce nie grają roli — pozostawiam Wam wolną rękę.
kolejka: otwarta
ilość zamówień:  2 


Krropcia
Jako przystawkę najchętniej zaserwuję krótki romans o tradycyjnym paringu. Najlepiej mi ze światem rzeczywistym, chociaż celuję również w nietypowe gatunki, realia i pary. Nie pogardziłabym nawet horrorem z bardzo odległej galaktyki. Będę wdzięczna za opcjonalne informacje. Nie przyjmę yaoi/yuri i parodii. 
kolejka: zamknięta
ilość zamówień: —


To od nas zależy jakiej długości będzie tekst i czy charakter bohaterów będzie się pokrywał z kanoniczną wersją.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia, kiedy okażę się całkowicie nie trafić w nasz gust. W takim wypadku będziecie mieć drugie podejście.
Przykładowe zgłoszenie
Autor: Temira
Bohaterowie: SasuSaku
Gatunek (opcjonalnie): romans
Świat (opcjonalnie): m&a
Dodatkowe info (opcjonalnie): relacja bohaterów chwilę przed ślubem

Zgłoszenie nie musi wyglądać tak oficjalnie. Możecie napisać luźny komentarz ;3

26 komentarzy:

  1. Heeej! Wbijam na chwilę rzucić zamówienie i wracam do składania mebli.
    Ale najpierw trzeba przywitać Krropcię. Czeeeeść! Jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś zdecydował się dołączyć do załogi Zbawienia. Wiem, że Eriko i Ginny chcą ci złożyć zamówienia i że oprócz nich inne osoby również będą chciały to zrobić, dlatego dzisiaj oszczędzę ci moich dziwnych paringów. Dla mnie normalne jest shipowanie Każdy x Sakura, więc nie zdziw się, jak kiedyś otrzymasz Ibiki x Sakura. XD
    Życzę ci udanej współpracy z dziewczynami, tego żeby wena spływała na ciebie jak rzeka i żebyśmy my, czytelnicy, nie byli zbyt upierdliwi. Bo nie tylko ja shipuję dziwne parinigi. :P

    A więc Sayuri-senpai, do ciebie powędruje to zamówienie, o którym ci mówiłam. Bo kto inny miałby dostać ode mnie pierwsze SasoSaku, jak nie ich wielka fanka?
    Świat rzeczywisty, bo Sasori to nie Pinokio i nie chcę żeby miał wystrugane niektóre części męskiej anatomii.
    Opis, jakbyś tamto zgubiła: Sakura zostaje wyrzucona z pracy i nie ma za co zapłacić rachunków. Grozi jej wyrzucenie z mieszkania, więc musi szybko zdobyć gotówkę. Obserwujący ją od jakiegoś czasu, zachwycony jej urodą artysta Sasori składa jej propozycję, której nie jest w stanie odrzucić. Da jej pieniądze, ale w zamian ma zostać jego... muzą. Przynajmniej on tak to określa. W rzeczywistości ma pozować dla niego nago, kiedy on ją będzie malował. A nie jest to zbyt łatwe zadanie, gdyż jest on bardzo atrakcyjnym mężczyzną.
    Jak mówiłam, napięcie seksualne powinno być takie, żeby je można było nożem kroić. Chciałabym też erotyk, jeśli da radę. Skoro Temirka dostała, to i ty musisz. Nasza nowa gwiazda też kiedyś dostanie, ale nie chcę jej straszyć na początek. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SasoSaku, to wszystko, czego pragnę w tej chwili 💗 Oczywiście, że biorę :D

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję!
      Jest mi niezmiernie miło za tak ciepłe powitanie, zarówno ze strony autorek jak i czytelników :3 Jestem wzruszona!

      Nie mogę się doczekać zamówienia od Ciebie! Nie będę ukrywać, że para IbikixSakura uruchomiła mi wyobraźnie i mam już kilka pomysłów na realizację!
      Tak więc do następnych zamówień ;)

      Usuń
  2. WITAMY NOWĄ AUTORKĘ ♡♡♡

    ja jak zwykle przyszłam do ciebie Sayuri tym razem męczyć cie o madara x itachi, bo jakoś mnie tak na wspominki zebrało a to był mój pierwszy ship BL z naruto TAKŻE YÓ NOŁ /flashbacki z wietnanu/
    wszystko jest mi obojętne ale chciałabym żeby było widać że łączy/łączyło ich coś więcej

    ŚLĘ GORĄCE BUZIACZKI ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tego bloga chyba. Chociaż to był mój martwy czas w blogsferze, więc może coś mylę xd
      Wezmę, popróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie ^^

      Usuń
    2. bardzo możliwe że tak bo miałam o nich 3 blogi /sick/ TAK SIĘ KIEDYŚ BALOWAŁO XDXDXD #noshame

      Usuń
  3. Serdecznie witam nową autorkę! Bardzo mi miło Panią Krropcię poznać! Nazywam się Persefona i jestem wielką fanką KakaSaku wszelkiego rodzaju POZA shipowaniem ich gdy Sakura jest jeszcze dzieckiem.

    Skoro jeszcze się nie znamy to kieruję moje zamówienie do Pani, o ile Pani przyjmie :D

    Autor: Krropcia
    Bohaterowie: KakaSaku
    Gatunek (opcjonalnie): romans
    Świat (opcjonalnie): obojętne
    Dodatkowe info (opcjonalnie): jak pisałam wyżej - już dorosła Sakura, nie mam na myśli konkretnego wieku, ale +18 na pewno. Pozostawiam wolną rękę w kwestii zarysu fabuły itd. Zaskocz mnie! Podejmiesz się? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za powitanie! :3
      Zamówienie oczywiście przyjmuję z wielką chęcią!

      Usuń
  4. Witam serdecznie droga Kropcie :D bardzo nam wszystkim miło, że tu jesteś :D
    W tym również mi, ponieważ moje zamówienie kieruję właśnie do ciebie :D
    Powstrzymam się od moich dziwnych par (widziałam że Elka już coś pisała na ten temat XD) i dam Ci.... ItaSaku. Kiedyś moje ulubiona parka,teraz mam kilka lepszych XD
    Oczywiście ma być to romans. Co do fabuły, aby ci było łatwiej, może być to coś w stylu romansu w ANBU.
    Ja dzisiaj tak szybciutko, więc jeśli chciałabyś cokolwiek więcej na ten temat, to proszę bardzo, mój mail :wiktoriastepien1708@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielce uradowana tak cudownym, ciepłym przyjęciem!
      Zamówienie przyjmuję z chęcią i nie ukrywam, że mogę się kontaktować w sprawie dogadania konkretów ;)

      Usuń
  5. Okej, jako że ostatnio było sporo Kakashiego (Trudno, żeby nie było, skoro na jego punkcie mam fioła.xD), to dzisiaj wezmę inną postać na tapetę. Tylko jaką?
    Dobra, najpierw napiszę, że bardzo mi miło poznać Krropcię i że to ją wybrałam na autorkę mojego zamówienia. Także "Czeeeeść!" i piszemy zamówienie:
    Autor: Krropcia
    Bohaterowie: ItaSaku
    Gatunek: szkolny romans
    Świat: rzeczywistość
    Dodatkowe info: Na pomysł wpadłam przed sekundą, więc fabuła może być dziurawa jak szwajcarski ser.:D Do sedna! Sakura chodzi do liceum. Niestety, o ile reszta przedmiotów nie sprawia jej kłopotów, o tyle z matematyką ma spore problemy. Po kilku jedynkach Haruno zgłasza się na korepetycje do starszego brata Sasuke, Itachiego - według młodszego z braci, student matematykę miał w małym palcu. Po pierwszym spotkaniu, okazuje się to być prawdą. Co ciekawe, oprócz tego dzięki luźnej rozmowie, o wszystkim i o niczym, wychodzi na jaw, że obydwoje uwielbiają tego samego autora kryminałów - Shikamaru Narę.
    W razie wątpliwości pisz na maila: ginnykurogane95@gmail.com albo na GG: 68143112.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjmuję! Bardzo się cieszę, że jest ono tak dokładne :D Na pewno na rozgrzewkę będzie najłatwiejsze a przy tym nadal mogę się nieco pobawić fabułą.

      Serdecznie dziękuję za powitanie!

      Usuń
  6. Aż mi głupio, że nie udało mi się przeczytać wszystkich pozostałych prac, a już chciałabym złożyć zamówienie, ale idąc za radą Sayuri7 - przybyłam. Obiecuję, że do zamówionego tworu szybciutko przyjdę i zapoznam się z treścią. :)

    Mam bardzo szczegółowe wytyczne dla Temiry dotyczące SasuSaku, jeżeli będzie tak miła i zdecyduje się to napisać. Wiadomo, jeżeli za bardzo zwiążę Ci ręce, nie mam nic przeciwko, żebyś zrezygnowała z wyzwania, ale zawsze chciałam coś takiego przeczytać. ;)

    Chciałabym przeczytać w końcu tekst, w którym będzie przedstawiona wizja ich związku, jak wyglądałby w świecie rzeczywistym, gdyby nie imperatywy i z tyłka wzięte nagłe zmiany charakterów, które miały miejsce w mandze / anime. Chcę zobaczyć tragedię, przemoc domową, nienawiść i toksyczną więź między tą dwójką (nawet nie nazwę tego miłością).

    Sakura pozostawiona w stu procentach kanonicznej wersji, czyli bezdennie głupia, choć otoczenie uważa ją za wybitną jednostkę (żeby uwiarygodnić to, co w anime nie nastąpiło – w tej wersji mogą to robić złośliwie, ironicznie, a panna Haruno brałaby to za komplementy), każdy problem próbuje rozwiązać agresją, chyba że w scenie pojawi się Sasuke. Wówczas powinna tracić wszelką godność i płaszczyć się u jego stóp. Jeżeli Sasuke będzie się na niej wyżywał, powinna odreagować to na nielicznych przyjaciołach, którzy przy niej pozostali – np. Naruto i Ino; można też wpleść elementy odreagowywania się na Saradzie (choć tutaj mam wątpliwości, bo Sakura odrobinę rehabilitowała się w moich oczach w relacji z córką). Sakura powinna żyć w swoim świecie, w którym nie dostrzega, że jej mąż wiecznie znika, ma ją w dupie i pozostawia konieczność utrzymania domu na jej barkach. Kiedy tylko Sasuke się pojawia Sakura, choćby ją bił, gwałcił i pluł na nią, jest szczęśliwa.

    Sasuke również kanoniczny, czyli nieodczuwający głębszych uczuć, samolubny, z rozdmuchanym ego, wyrachowany, z kłopotami natury psychicznej i emocjonalnej (zaczynam dostrzegać płaszczyznę porozumienia między tą dwójką – cholera, dopiero teraz, po latach, to widzę :P). Rzadko przebywa w domu, bo nie może znieść uczucia uwięzienia, odpowiedzialności, żony. Praktycznie nie zna swojego dziecka i nie chce poznać. W przeciwieństwie do Sakury, która wobec niego jest uległa, a negatywne emocje odreagowuje na otoczeniu, Sasuke na zewnątrz powinien być opanowany, a w domu, na Sakurze, wyżywać się.

    Nie chciałabym, żeby była to komedia (chyba zbyt ciężkie klimaty dla niej), powinien być to dramat bez pozytywnego bohatera wśród pierwszoplanowych – oboje są na równi winni tej sytuacji. Jakie zakończenie? Nie wiem, może być otwarte, ale na pewno nie chciałabym happy endu dla Sakury i Sasuke (jako pary albo osobno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dramat, to coś, z czym miałam bardzo znikomą styczność- Ale to nic!
      Spróbuje sprostać temu zamówieniu, choć zapewne trochę mi to zajmie. Poprzeczka wysoka, nie powiem! ;)

      Nie pozostaje mi nic innego, jak powiedzieć: Do usłyszenia. Biore się do roboty.

      Usuń
  7. Jeszcze ja, jeszcze ja! Aghhh, a tak czatowałam na zamówienia! Jakim cudem znowu zapomniałam?!
    Autor: Sayuri 7
    Bohaterowie: Neji, Hinata, (może opcjonalnie Naruto?)
    Gatunek: romans, dramacik
    Świat: uniwersum Naruto
    Dodatkowe: Sayu, Sayu! <3 Rozgrzej moje zmarnowane sesją serduszko! Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki bieg wydarzeń: Co, jeżeli na wojnie Neji nie umarłby, a jedynie został poważnie ranny? Często w dyskusjach wychodzi temat, że Neji zginął po to, żeby Naruto mógł być z Hinatą, bo w innym przypadku Hiashi nakazłby kuzostwu wzięcie ślubu. Napisałabyś dla mnie coś poruszającego ten temat? :3 Tak troszkę bardziej w klimatach NejiHina, może z małą domieszką obecności Naruto...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji wspomnę, że totalnie zakochałam się w szablonie. Jest fenomenalny! <3

      Usuń
    2. Z chęcią to napiszę :D

      Usuń
  8. OTO I JESTEM [Z czachy wyrastają rogi diabełka]

    Autor: SAYUUUUU!
    Bohaterowie: Sakura iiiiiiii.... SASUKE :> (Bo ich tutaj najmniej.. :P )
    Gatunek: Chyba romansik. Mrałłł.
    Świat: m&a
    Ekstra: Sama nie wiem. Wypaczyłyście mi moje wewnętrzne SasuSaku, więc ciężko mi coś sobie wyobrazić aleeee może być to coś rozgrywającego się między Naruto Shippuden a Boruto. Czyli Sasuke jest już good boy.
    Sakura może być nawet w ciąży. Chcę zobaczyć ich relację, która w kanonie rozwinęła się całkowicie poza ekranizacją. :(

    BUŹKA MAŁA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No to, jak nikt chwilowo się nie zgłasza, to wrzucę coś, co od dawna chodziło mi po głowie.
    Autor: Temira
    Bohaterowie: Team Minato
    Gatunek (opcjonalnie): rzucam się między komedią, a dramatem, kiedy Kakashi wszystkimi siłami próbuje uratować swoją drużynę przed tragicznym losem. Zostawiam to Tobie.
    Świat (opcjonalnie): m&a
    Dodatkowe info (opcjonalnie): Proszę o napisanie scenki, nawet króciutkiej do tego arta: klik.
    Kakashi znalazł zwój w swoim gabinecie. Co może być w tym dziwnego? Shinobi używają ich od lat do pieczętowania technik. Niemal rzucił go w kąt, kiedy drobny napis na nim przykul jego uwagę. Zwój należał do Minato-sensei. Hatake nie mógł wiedzieć, że było to nieudane, zapomniane justsu teleportacji jego mistrza sprzed lat. Kiedy przejechał po wgłębieniu napisu palcami, ze zwoju zaczęło wydobywać się jasne światło. Jego ANBU nawet nie zdążyło zareagować. Kakashi przeniósł się w jakieś inne miejsce, a kiedy otworzył oczy zobaczył mężczyznę z tym samym zwojem w dłoni, a obok niego dwójkę dzieci. Rozpoznał ich w ułamku sekundy.
    Spotkanie, relację i gatunek (komedia czy dramat) zostawiam już Twojemu wyborowi :>

    Buziaki~

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze ja się dorzucę jak można:

    Autorka: Sayuri
    Bohaterowie: NarutoxSakura
    Świat: manga&anime
    Dodatkowe info: Bardzo chciałabym, żeby było to utrzymane w realiach Boruto. Mimo że Sakura oraz Naruto mają swoje rodziny, dochodzi do nich, że kochają się mocno i to nie jak rodzeństwo. Mogą zdradzić swoich partnerów i może pojawić się jakaś gorąca scena (ale nie musi jeśli nie chcesz takiego wątku). Generalnie zależy mi na pokazaniu ich uczuć i żeby była to taka miłość tragiczna i bolesna. Trochę dramatu i taka niemoc i bezradność względem całej sytuacji i tego co robić dalej (czy w ogóle coś zrobić). Szczegóły zostawiam Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję^^
      Lubię ten motyw i z chęcią do niego wrócę. Oczywiście napiszę dla Ciebie świeży tekst, ale jeśli chciałabyś przeczytać coś pokrewnego, to zapraszam na Słońce z punktu widzenia Sakury.

      Usuń
  11. Zamówienia u Krropci i u mnie są już zamknięte. Zostało ostatnie miejsce u Temiry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Autor: Temira
    Bohaterowie: KibaHina
    Gatunek: romans
    Świat: m&a
    Dodatkowe informacje: Misja albo jakaś nerwowa sytuacja w domu Hyuga ;) w sumie daję wolną rękę, nie musisz się trzymać tego co napisałam, ale szczerze, to właśnie o tym bym chciała przeczytać.
    Powodzenia,
    Sharona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, napiszę to z przyjemnością! ♥
      Do usłyszenia!

      Usuń