1.11.2021

Zamówienia #11 + konkurs #2 wyniki!

Wejdź, nie bój się, Autorki nie gryzą 😈 Edit: zamówienia zamknięte! Zapraszamy 1-go stycznia :) 

 

To już koniec. Czas wyłonić zwycięzcę ^^
W naszym konkursie wzięło udział (świadomie lub mniej świadomie) kilku oddanych czytelników. Proszę bardzo, wszystko czarno na białym, oto lista uczestników wykonana profesjonalnie w Excelu przez jeszcze bardziej profesjonalną opiekunkę konkursu – Pannę Krropcie.

*Sayu wskazuje na backstage*

*po pomieszczeniu rozniósł się huk wybuchu i smród palonej elektroniki. Zza kotary wybiega Krropa trzymając stos wydrukowanych tabelek* 

Tak! Jestem, biegnę, pędzę! 

*Sayu rzuca w nią różowym brokatem. Przypadkowo trafia w twarz. Panic mode mocno. Chowa się za kartonową, kiczowatą czarownicą, elementem halloweenowego wystroju biura Zbawienia* 

*odurzona lśniącym pyłem Krropa wydaje z siebie rzężenie, którego nie powstydziłby się najbardziej zdezelowany Fiat Multipla. Z miną dostojną niczym grymas twarzy Goerga W. Busha ledwo uchodzącego z życiem przed dwukrotnym bucianym zamachem, dociera do mikrofonu i rzuca złowrogie spojrzenie na backstage, zastanawiając się gdzie urządzić zakładowe Guantanamo*

Drodzy!  Ja jeszcze słowem wtrącenia chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w naszą, drugą już, zabawę. Każdy komentarz, najdrobniejszy punkcik jest dla nas dużą radością i mam nadzieję, że nawyk komentowania zostanie z Wami na zawsze :D 

Och tak, każda z nas śledziła Waszą rywalizację z zapartym tchem! *krzyczy Sayu, zostając w swojej kryjówce*

No ale dobra... *chrząkając Krropa poprawia idealnie trzymające się na nosie okulary* Z wielką przyjemnością ogłaszam, że Drugi Oficjalny Konkurs na Zbawieniu dobiegł końca! Walka była zacięta. W ostatnich godzinach nasz blog był zakorkowany niczym warszawski Mordor po szesnastej, a ostatni komentarz został wstawiony na minutę przez północą! 

Jestem, a w zasadzie myślę, że wszystkie autorki, są niezmiernie szczęśliwe z tak wiernych czytelników! A tak oto prezentują się ostateczne wyniki:



Nagroda za pierwsze miejsce dla Black to miniaturka napisana przez Sayuri7 w maksymalnie dwa tygodnie! Tematyka dowolna.

Nagroda za drugie miejsce dla Heir Hrush to tekst napisany przez Krropcie w maksymalnie dwa miesiące! Tematyka dowolna.

Ale ale! Pamiętacie, że to nagroda, prawda? Poza kolejką, poza zamówieniami, taka była umowa! Nadal możecie wziąć udział w zamówieniach! Żeby nie robić bałaganu nagrodę odbierzcie odpowiadając na komentarz pod notatką, a standardowe zamówienia dodawajcie jak zawsze. 


Kłaniamy się i dziękujemy. Wasze zaangażowanie naprawdę dużo dla nas znaczy. Sprawia, że dalej chcemy się bawić w Zbawienne dzieła.

— Sayu & Krropa


✧ ✦ ✧ ✦  ✦  ✦  ✦  ✦ ✧ ✦ ✧ 


Otwieramy zamówienia po raz jedenasty!


Pamiętajcie, że:

1. Autorka ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny.

2. To od nas zależy, czy zrobimy z pomysłu one-shot, opowiadanie na parę rozdziałów lub miniaturkę.

3. Zastrzegamy sobie prawo do ignorowania istnienia bytu o nazwie „kanon”. 

4. Jeśli z przyczyn życiowych Autorka nie podoła przyjętemu zamówieniu, ma prawo przekazać je innej dziewczynie. W takim wypadku będziemy próbowali się skontaktować na blogu z zamawiającym. Ale na pewno dostaniecie swoje zamówienie!

5. Szanujemy preferencje Autorek i ich opis. Nie prosimy o coś, co wyraźnie im nie pasuje. Zamówienia niezgodne z opisami będą odrzucane.

6. Zamówienia bez wskazania autorki będą odrzucane.

7. Wycofujemy możliwość anonimowych zgłoszeń. Przyjmujemy tylko zamówienia od osób z profilem bloggera albo przez maila na poczta.zbawienie@gmail.com i podanym nickiem. Za dużo anonimów, chcemy Was rozróżniać. 


Mem by Lacia:



Występ gościnny

Permanentna Maruda

Nie jestem pewna od czego powinnam zacząć. Może zacznę od tego, że tu byłam. Od miesięcy, lat, przez ostatni czas będąc martwa, zatopiona zatopiona w prywatnym życiu wrzucając coś albo do szuflady, albo coś słabej jakości na discorda. Byłam tu przez osiem lat pod kilkoma nazwami, które za jakiś czas blogger usunie. Byłam tu, tworząc kilka blogów, które teraz nie istnieją, a których znikome ślady pozostały w czeluściach Internetu. Próbowałam wrócić z "Don`t make me a killer", nie wyszło chociaż dało mi to po raz kolejny uczucie, którego nie potrafiłam się pozbyć. Teraz wracam po raz kolejny, złakniona skrobania po nocach, czytania komentarzy pod rozdziałami i blogowej niedoskonałości, pchana uczuciem sentymentu do tworzenia.

Z wielką przyjemnością podejmę się trudniejszych zadań w postaci ciężkiego, brutalnego klimatu jaki mogą ofiarować przeciążone od emocji, skomplikowane relacje. W grę wchodzą wszelkiego rodzaju horrory, dramaty, erotyki, gorzkie romanse, a zwłaszcza wątki psychologiczne, skomplikowane relacje między niepasującymi do siebie bohaterami. Lubię bawić się w gęstą atmosferę, niedomówienia, które w ostateczności prowadzą do fatalnych sytuacji, z których nie ma żadnej drogi wyjścia. Bez problemu podejmę się wątków choroby, czy psychicznej czy fizycznej, skrajnych sytuacji powodujący uszczerbki na zdrowiu. Nie ograniczam się co do tworzenia paringów, oprócz SasuSaku, który wprowadziłby mnie we frustrację. 

Liczba zamówień: 0/1

kolejka P.Marudy zamknięta



Krropcia

Ha! Skoro zakończyliśmy część oficjalną to czas trochę rozluźnić szelki. *bierze się pod boki i z zachwytem wdycha aromat otwartej kolejki* Dawno mnie tu nie było, co? Czy ktokolwiek się stęsknił? Z resztą nieważne. Bierzmy się do roboty, bo czasu na wiele, a zamówień... no właśnie, ile? 

Tym razem oddaje w Wasze ręce dwa wakaty. Z chęcią pochyliłabym się nad czymś lekkim i krótkim do napisania. Z par przyjmę hetero i yuri ale może ktoś ma tu ochotę na więcej? Ponadto BARDZO ŁADNIE I UPRZEJMIE PROSZĘ o zarys historii, którą mam dla Zamawiającej Duszyczki stworzyć. Mój urlop od KakaSaku nadal jest aktualny, a poza nimi przyjmę raczej wszystkie mieszanki.

Liczba zamówień: 0/2

kolejka Krropci zamknięta


✦ 


Ginny

Mnie też długo tutaj nie było, ale przemilczmy to, dobra? Tym razem zagarniam jedno miejsce, co by znowu nie złapać blokady na parę miesięcy lub - o zgrozo! - rok... Jednak! Możecie zamówić u mnie hetero, yuri, yaoi, tylko bez wielokątów, bo one są moją piętą Achillesową. Przyjmę świat realny, shinobi i AU. RÓWNIEŻ BARDZO ŁADNIE I UPRZEJMIĘ PROSZĘ o zarys historii. Najchętniej pochyliłabym się nad czymś przyjemnym i krótkim do napisania, ale jak mają się polać łzy lub krew, to walcie śmiało. Jestem też otwarta na erotyki i analizę wybranych bohaterów. Jeśli chodzi o pary to przyjmę wszystko oprócz KakaSaku, bo traumę mam po nich do dzisiaj... Dziękuję za uwagę, bez odbioru. :) 

Liczba zamówień: 0/1

kolejka Ginny zamknięta



Sayuri7

Uwaga uwaga, achtung, atención! Przyjmę wszystko. Dosłownie wszystko. Liczę na coś nowego, zaskakującego! W naszej małej ankiecie kilka osób prosiło o Hinatę, więc z chęcią napiszę i o niej. Najlepiej coś mało kanonicznego! NaruHina i SasuHina wieje już nudą tbh. Ale ale! Panna Hyuuga nie jest koniecznością. Chcesz coś innego? Jest jeszcze miejsce? Poleć z wyobraźnią! Przyjmę yaoi, yuri, hetero i wielokąty. Świat świat realny, shinobi lub jakieś AU. Nie biorę jedynie kontynuacji moich wcześniejszych ficzków. Nie banuję KakaSaku, kocham ich xd

Liczę na Wasza kreatywne, szalone pomysły ;>

Liczba zamówień: 0/2

kolejka Sayuri zamknięta


36 komentarzy:

  1. W odpowiedzi pod tym komentarzem proszę o odbiór nagród za pierwsze i drugie miejsce 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OŁMAJGAD RZUTEM NA TAŚMĘ, CO ZA EMOŁSZYN x''''D nie miałam się aż tak angażować, ale skoro miałam szansę to spróbowałam BO WIESZ SAYU PISAŁAM CI O TYM SHIKADAI X INOJIN I HEHS WYMYŚLIŁAM COŚ MAM NADZIEJĘ, ŻE MNIE NIE ZABIJESZ X'''''''''''D
      ekhm /kaszel gruźlika/ mój mózg wymyślił sobie tym razem ,świat normalny. shikadai i sarada studiują razem na uniwerku na jakimś mądrym kierunku (myślałam o logistyce, finanse i rachunkowość, może jakaś matma jak tam chcesz) i pewnego dnia sarada prosi o pomoc bo jej kolega z wydzialu sztuk pięknych (myślałam o mitsukim) poprosił ją o pomoc bo ich grupa potrzebuje modeli na zajęcia z rysunku. shikadai jest oczywiście jak upierdliwość ale zostaje skuszony wizją, że sarada potowarzyszy mu w partyjkach shogi. no i of kors na tych zajęciach są same dziwaczne osobowości i shikadai jest jak ja pierdole co ja tu robię kiedy jego wzrok pada na inojina (chciałabym tutaj zarysować postać dorosłego yamanaki - jak w większości fanartów poproszę o długie włosy, smukłe ciało i martwe oczy tak jak u saia) jest pod wrażeniem tego z jaką precyzją podchodzi do swojego zadania i podziwia jego piękna formę podczas szkicowania blablabla wiesz żeby to brzmiało gay no nie XDDDD na początku w ogóle nie chciał przychodzić ale przez to że zainteresował się inojinem to nawet potem sam zgłasza chęć uczestnictwa w ich zajęciach jeśli będą potrzebować modeli. tam parę razy do niego zagaduje ale oprócz wymuszonego uśmiechu który nie obejmuje oczu za dużo nie dostaje. ale nie może odpuścić bo nie jest głupi, wie co w trawie piszczy i dlaczego zaczyna mieć na jego punkcie taką obsesję i coraz częściej pojawia się na jego wydziale. inojin otwiera się pomalutku szczególnie po tym jak shikadai zaskoczył go swoją wiedzą na temat rysunku gdy chwalił jedno z jego dzieł (oczywiście shikadai zrobił research wujek google pomógł XD)i tak wiesz krok po kroczku czuć miłość w powietrzu, spoko byłby jakiś niespodziewany kiss po którym nastąpiłoby bum u inojina OŁMAJGAH HES HOT AND AJM GAY? WTF. CZAISZ XDDDD chciałabym jakiś slow burn właśnie. pierwsza miłość te sprawy. mam nadzieję, że dostatecznie dobrze to rozrysowałam? pisz do mnie w razie co
      nie musisz się spieszyć, to nie musi być za dwa tygodnie, take your time na luziku szczególnie, że to nie twój ship. ale mam nadzieję, że mi to napiszesz uwu

      Usuń
    2. i w sumie wiem że to miała być miniaturka ALE JEZU NIE WIEM CO INNEGO BYM CHCIAŁA XDDDDDDD czy przekupię cię faktem, że możesz mi to napisac nawet za pół roku? XDDD

      Usuń
    3. No nie wierzę *rozgląda się na boki* kim jesteś i co zrobiłaś, kurwa, z Black? Jesteś jakimś shapeshiffterem czy jaszczuroludziem, który się pod nią podszywa? BLACK I TAKA ILOŚĆ FABUŁY??????

      Pisałam Ci, że nie banuję ich, ale chcę coś nowego i zdecydowanie odskocznia w realny świat mi pasuje. Zrobię co w mojej mocy, biorę 😇

      Usuń
    4. No miniaturka xD Ale ok, zrobię coś z tego. Tylko wiesz, że ja nie piszę baaardzo długo, ale okay, nie rzucą się od razu na siebie, będzie średnio szybkie/ średnio wolne burn xDDD

      Usuń
    5. OESU TENK JÓÓÓ ;____; BAŁAM SIĘ, ŻE NIE PRZEJDZIE

      NO. WIDZISZ. POPRAWIAM SIĘ XD CZEGO SIĘ NIE ROBI DLA SHIKADAI X INOJIN SLUCHAJ IM A WARRIOR

      Usuń
    6. Mam plan.
      jaki?
      kurwa, genialny.
      Biorę dwa, jak mówiła, ale ja Ci miejscami to zamienię. HidaIta napisze mi się szybko ^^ #BigBrain

      Usuń
    7. NO WŁAŚNIE CHCIAŁAM PISAĆ ŻE JAK WOLISZ ZAMIENIĆ ŻEBY HIDAITA BYŁO PIERWSZE TO DROGA WOLNA XDDDD
      no i pięknie no i super umrę szczęśliwie chociaż uwu

      Usuń
  2. AAAA. JESTEM. ZAMÓWIENIA. JAK JA NA NIE CZEKAŁAM. SAYUUUUU WYBIERAM CIĘ!
    Sakura wprowadza się do bloku, w którym mieszkają Deidara i Sasori. Od początku się sobie podobają, ale żadne nie robi pierwszego kroku. Sytuacja nadarza się, kiedy we trójkę jadą windą, która nagle staje w miejscu. Z rozmowy okazuje się że każde z nich lubi zabawy w trójkącie i mają czas zanim ktoś naprawi windę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Erotyk, czysty erotyk. Dej mi SasoSakuDei.
    Całuski ślę. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że nareszcie ktoś dał mi wielokąt. Piszę w zamówieniach o nich już któryś raz xD To będzie mój pierwszy, oczywiście przyjmuję. Z Danną pójdzie gładko ;3

      Usuń
  3. TO JA NAJPIERW SZYBKO Z ZAMÓWIENIEM BO MAM EMOŁSZYN
    SAYU WYBIERAM CIĘ boże czy ktoś jest w ogóle zdziwiony XDDDDD
    tym razem chciałabym hidan x itachi / itachi x hidan jak ci wygodniej kto na górze to mi obojętne. mam nawet słuchaj wstępną fabułę, to się nie zdarza. chciałabym coś w realnym świecie. itachi to idealny syn prawdziwy brylant rodu uchiha geniusz blablabla ale on sam czuje się pod coraz większą presją szczególnie że już dawno zagubił własnego siebie + gdy jego rodzice zaaranżowali spotkania ze wstępnymi kandydatkami na żonę czuje że coś w nim pęka. natomiast jego młodszy brat sasuke ma wyjebongo i śmiga razem z naruto po jakichś dzikich klubach itp i pewnej nocy musi wlasnie odebrać swojego nawalonego w trzy dupy brata i tak poznaje hidana - perkusistę jednego z zespołu rock metalowego. gadają, ich relacja się rozwija, itachi odzyskuje chęć życia, zaczyna się buntować, miłość rozkwita ITP ITD JAK TAM CHCESZ JA TAK TYLKO ZARYSOWAŁAM. jakby ci coś nie pasowało to zmieniaj dowolnie mordeńko zadowolę się wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę! A teraz zapierdalaj w podskokach po nagrodę 😎

      Usuń
    2. NO WŁAŚNIE SIĘ NAPRODUKOWAŁAM JAK NIGDY BĄDŹ ZE MNIE DUMNA

      Usuń
  4. Łiiiii ❤❤❤❤ To ja w ramach wygranej poproszę o... TAK, HIDASAKU. Miałam tylko taki koncept, żeby Sakura była, kurwa, Hokage (nie wiem którym, obojętnie). Takim seksi i bystrym, wiadomka. Myślę, żeee... Sasek mógłby być jej mężem, ale byłby na tej swojej życiowej drodze krzyżowej, wiecznie poza Konohą, a Hidanek byłby jednym z jej najbliższych ochroniarzy i miał na nią crusha w chui. Oczywiście romans, wiadomo. A, no i w ogóle "ochroniarz" po wymyśliłam sobie, żeby to był świat ninja, ale w takich realiach rzeczywistych typu jeżdżą autka, są gnaty i smartfony, a Kage to taki ala prezydent? Nie wiem czy to ma sens. To moje pierwsze "zamówienie" więc nie wiem co jeszcze mogłabym dodać :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * otwiera szampana, oblewa wszystko dookoła, z nieba sypie się konfetti * Witam witam witam! Gratuluję drugiego miejsca i zapraszam w moje skromne progi!

      UuuUUuU Kupiłaś mnie jak paczkę żelków! Przysięgam! Zwykły świat ninja zupełnie mnie nie kręci, za to takie AU to coś co misie lubią zdecydowanie najbardziej!

      Mega się cieszę, że mogę zrealizować nagrodę dla Ciebie i biorę w ciemno wszystko co sobie zażyczyłaś. Hidan... Hidan to jest to, co prawda na razie miałam z nim doczynienia tylko w formie parodii ale myślę, że gorący romans to jest to, czego obie potrzebujemy :D

      Jeszcze raz serdeczne gratulacje! Ściskam serdecznie i lecę szykować się do pisania :D

      Usuń
  5. o jeżu, jeżu, jeżu, jeżu 🤩🤩🤩🤩🤩 Ulga, myślałam, że będziesz miała takie "jprdl co za pomysł". Powodzonka i życzę wenki, i bardzo dziękuję, i będę wyczekiwać (ale bez presji ofc, kulturalne czekanie) ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, z naszą Eleine to widziałam dużo dziwniejsze pomysły! Ten za to jest po prostu MEGA. No i jak mogłabym nie przyjąć historii z moim ulubionym wariatem z Akatsuki? :D

      Usuń
    2. Ciesz się Kropa, że nie dostałaś czegoś z Naruto i huśtawką albo Lee i Samehadą. [Puszcza oczko]

      Usuń
  6. Skoro nie ma mnie w piszących, to może coś zamówię?
    Gin wybieram Cię!

    Jeśli mówisz, że weźmiesz wszystko... poproszę o Sasuke x Naruto! Z tego co wiem, to ich nie było jeszcze na blogu, wiec będziesz pierwsza, a ja ich wprost uwielbiam <3

    Hmmm, co by Ci tu dać? Krótkie lekkie mówisz? OKEJ
    Powiedzmy, że zarówno Naruto i Sasuke widzą, że coraz więcej ich ze sobą łączy - chodzą na misje, wspólnie walczą, razem trenują i choć z pozoru są jak ogień i woda świetnie się czują we własnym towarzystwie. Potrafią się nawzajem zrozumieć, jako sieroty, które wiele doświadczyły. Czują coś do siebie, choć Sasuke oczywiście nie jest tak wylewny. Jak to on. Nie chcę jednak, żeby to było smutne. Broń Boże. Może jakaś znacząca scenka uświadamiająca im co czują do siebie? Sekretna randka? Wspólne przekomarzanki? Chciałabym, żebyś podkreśliła co w sobie lubią nawzajem. Jak sobie pomagają i wspierają się. Taka sielankowa relacja bez większych dramatów. A i żeby Sasuke był złośliwy tylko z pozoru XD Takie przedstawienie ich relacji w formie kilku scenek. Miło, żeby ogrzewało serduszko. Może przedstawienie treningu? Fragmentu jakieś mniej groźnej misji? Chcę po prostu, żeby oni i ich relacja była w centrum uwagi

    Nie wiem czy nie jestem zbyt chaotyczna XD Wiek bohaterów dowolny. Pomyślisz nad tym Gin? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam się jak Pokemon.😂
      Też ich uwielbiam, dlatego biorę z szeroko otwartymi ramionami.❤️
      Nie, nie jesteś chaotyczna i już nad tym myślę.😁🤔

      Usuń
    2. Ogromnie się cieszę i już nie mogę. Po prostu nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  7. To ja w takim razie też chętnie coś zamówię 😃
    Czy można tylko jedną, czy można złożyć więcej zamówień? 🤔

    Krropcia! Uwielbiam prace, które wychodzą spod Twojej ręki więc mam nadzieję, że przyjmiesz. Chciałabym Kakshiego (ale bez Sakury więc mam nadzieję, że się zgodzisz ☺️), a z chęcią połączyłabym go z piękną i cudowną Mizukage Mei 😃 Historia, w której Kakashi przybywa do Kiri z polecenia Tsunade (oczywiście możesz wybrać powód, nawet absurdalny). Chciałabym coś zmysłowego i uwodzielskuego, jeżeli się zgodzisz to nawet erotyk ☺️ (chyba Kakashi aż za bardzo pobudza moje szare komórki😅) Nie musi być to świat ninja może być rzeczywisty. Mam nadzieję, że rozpatrzysz pozytywnie moja prośbę (błaga na kolanach, z ręcami złożonymi jak do paciorka i oczami jak kot że Shreka) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UuuUuUuu Mam Fankę! Nawet nie wiesz jak mi miło, że tak lubisz moje prace :3
      Tylko czemu tak wariacki paring na sam początek naszej znajomości xD Podejmuję się wyzwania chociaż muszę poważnie zastanowić się jak spiknąć tych bohaterów :D To będzie szał... być może nawet szał ciał

      Co do zamówień - zgodnie z tradycją przypada jedno zamówienie na osobę w danej kolejce (danym otwarciu zamówień) z wyłączeniem nagród w konkursie. Więc jeśli masz ochotę na więcej to zapraszam na kolejne otwarcie zamówień - najprawdopodobniej 1-go stycznia ;)

      Usuń
    2. Łiiii dziękować po stokroć! <3

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Permanentna Maruda! Czy uczynisz mi ten zaszczyt i podejmiesz się napisania dłuższej historii z paringiem ShikaTema? Gęsta atmosfera, niedomówienia i skomplikowana relacja to kwintesencja tego paringu. Mam wrażenie, że się dogadacie :). Kryminał, gdzie Temari jest ofiarą jakiegoś psychola, a Shikamaru jest policjantem prowadzącym jej sprawę. Super klimacik, gdzie można połączyć romans (please), dramat, zaburzenia psychiczne i gorzko-słodkie relacje, czyli Twój klimat. Alternatywą jest świat żołnierza, twarde i brutalne życie wojska. Byłoby fajnie, gdyby bohaterowie znaleźli się po dwóch stronach frontu i mieli przed sobą trudne decyzje, postawić na szali własne uczucia czy dobro kraju. Trochę mnie to boli, ale historia może skończyć się słodko-tragicznie. Mam nadzieję, że przyjmiesz me zamówienie (tak mi brak dobrych opowiadań o ShikaTema). Już mam radochę, bo czuję, że to, co wyjdzie spod Twego pióra może powalić na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry wieczór, ja tylko przychodzę z pytaniem czy jest może jeszcze gdzieś wolne miejsce? bo mam szczerą nadzieję że się jeszcze nie spóźniłem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edit: z tego co widzę, jest jeszcze jedno wolne miejsce u Krropci, dlatego jeśli mógłbym, chciałbym poprosić

      z góry: jest to baaaaaardzo nieznany paring i jedyne ff po polsku jakie z nim widzialem sa napisane przeze mnie, wiec jestem na wszelki wypadek pogodzony z odmowa bo wiem że nie każdy się tego podejmuje!

      jest to paring genma x shizune (tak, mają jedną scenę razem. w odcinku 111 pierwszej serii bodajże)

      jeśli chodzi o fabułę: zostałbym przy uniwersum naruto, gdzieś po czwartej wielkiej wojnie shinobi w czasie gdy zmienia się hokage z tsunade na kakashiego
      shizune zostaje asystentką nowego hokage i ma bardzo dużo pracy, żeby to wszystko pogodzić. dodałbym wątek, że gdzieś w przeszłości między nimi (shizune i genmą) coś było (najpierw w młodości a potem w okresie gdy tsunade była hokage), ale nigdy tak w pełni, więc teraz, kiedy już mają mniej więcej spokój, genma postanawia spróbować swoich sił, co mu się jednak nie udaje, bo jakimś przypadkiem nigdy nie udaje mu się "dopaść" shizune kiedy nie jest w pracy
      oczywiście kakashi matchmaker to zauważa i postanawia swoje trzy grosze dołożyć, wysyłając akurat ich dwoje na misję do innej wioski z wiadomością od hokage
      wyruszają, atmosfera początkowo jest odrobinę niezręczna, cośtam próbują do siebie zagadywać ale ciężko idzie; potem występuje katalizator czyli walka z wrogo nastawionymi napastnikami, która zbliża ich do siebie (można by dodać wspomnienia z dzieciństwa, nawiązanie do przeszłości shizune tzn podróżowanie z tsunade i tak dalej), potem w wiosce do której mieli dotrzeć mają ten moment w którym zdają sobie sprawę, że może jednak coś do siebie czują i wracają do wioski w radosnej atmosferze "hej, jesteśmy razem", kakashi matchmaker zadowolony bo się udało


      dodam: to moj pierwszy raz kiedy tutaj zamawiam i jeśli coś napisałem/zrobiłem/zrozumiałem źle, to przepraszam, ale jestem niedoświadczony
      i mam nadzieję że w miarę zwięźle opisałem

      miłej nocy!

      Usuń
    2. Hej! Bardzo mi miło, że postanowiłeś zamówić właśnie u mnie :D
      Paring, nie powiem, mocno szalony (w sensie, niecodzienny, przynajmniej dla mnie) ale wchodzę w to!
      Nie obiecuję, że wypełnię wszystkie wątki fabularne, bo lubuję się raczej w krótszych tekstach ale dam z siebie wszystko :D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Czy ja się jeszcze załapię do Sayuri na (W KOŃCU) SasoDejka? ;_; Maluteńkiego? Błagam???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, miejsca już zajęte :c

      Usuń
    2. Kolejka już niestety zamknięta ALE serdecznie zapraszamy pierwszego stycznia na nowe zamówienia oraz do obserwowania komunikatów, które pojawiają się na blogu (głównie w okienku czatu) :)

      Usuń

Wena żreć coś musi — jeśli czytasz, to doceń naszą prace i skomentuj!